0.8

436 47 29
                                    

Uzun zamandır hissetmediğim kadar mutlu hissederek dönmüştüm eve. İçimdeki tüm enerjiyi dışarıya atabilmek için güzel bir ılık duş alıp uyumuştum.

Sabah uyanıp okula vardığımda etrafımdaki herkes bana bakıyordu. Neler olduğunu anlayamadan bir kol tarafından kavranmam bir oldu.

"Jeongin?"

"Hyung derse girme bu gün. Eve git." dedi teleşalı bir şekilde. Yanında Jisung vardı ve yüzünde anlayamadığım bir ifadeyle bana bakıyorlardı.

Etraftaki herkes neden bize bakıp fısıldaşıyordu ve neden bu gün eve gitmeliydim?

"Neler oluyor?" diyebildim sadece.

"Sadece git zamanı gelince öğrenirsin her şeyi." dedi Jisung.

Bana doğru gelen Chris'i gördüğümde fısıldaşmalar artmıştı. Ne boklar dönüyor burada? Ve Chris neden burnundan soluyor?

"Hyunjin müdürün odasına gitmeliyiz." dedi beni kolumdan tutarak.

"Biri bana neler olduğunu açıklayabilir mi?" dedim hiddetle.

"Yürü. Yolda anlatacağım." dedi beni de peşinden sürüklerken.

"Dün olanların videosu var. Kim çekti bilmiyorum ama bulunca fena ödeteceğim. Müdürün odasında cezaya kaldığını ama aramızda böyle bir şey geçmediğini açıklıyorsun. Videodakilerin biz olmadığına kolayca inandırabiliriz. Shop falan deriz buluruz bir yolunu." dedi Chris bana olanları açıklarken. Bu videoyu kesinlikle izlemek istiyordum.

"Buyrun müdür bey bizi çağırmışsınız." dedi Chris kapıdan içeriye girerken peşinden de ben girdim.

"Gelin bakalım. Açıklayacağınız çok şey olmalı." dedi müdür bize koltukları işaret ederken.

"Dün neler yaşandığını anlatabilir misin Hyunjin?"

"Kimya dersinde uyuyanları Chris hoca odasına çağırdı hepimizi ufak çaplı uyarırken ben sinirlendim ve sesimi yükselttim. Bu yaptığım iey saygısızcaydı kabul ediyorum ama o an uykuluydum yani ne dediğimi bilmiyordum. Chris hoca da okul sonrası cezaya kalmamı istedi. Bunu zaten biliyorsunuz." dedi derin bir nefes alırken.

"Ondan sonra neler oldu asıl önemli olan kısım orası." dedi müdür bir açık beklercesine.

"Sonra ben tüm katları temizledim. En son girdiğim sınıfta çok yorulduğum için uyuyakalmışım. Chris hoca da beni bulmaya geldi. O sıra da ben uyuyordum. Uyandırdı ve ben evime gittim." dedim sakince. Çok rahat çok profesyonel.

"Aranızda hiçbir şey geçmedi mi yani?" dedi beklenti içinde. Ne geçsin be piç müdür?

"Hayır olanların hepsi bu kadardı. Bahsi geçen videoyu henüz görmedim. Bize sürülmeye çalışan bir leke olduğuna inanıyorum."

"Ama sizi videoya çeken kişi bundan oldukça emin." dedi.

"Dün yaşananları öğrencimde size tüm gerçekliğiyle aktardı. Aramızda bir şey geçme ihtimali dahi yok. O henüz reşit bile değil!" dedi Chris sabrı taşarcasına. Ne geçicek canım aramızda saçmalama bir kere sex ve kucakta öpüşmd o kadar!

"Haklısınız sanırım bu olayı o kadar dikkate almamalıyım yüzünüz bile görünmüyor." dedi müdür sakince. "Çıkabilirsiniz." dedi.

Aynı anda ayağa kalkıp odadan çıktık. Chris birkaç adım ileride bana döndü.

"Bu işin peşini bırakacağını düşünmüyorum." dedi.

"Kesinlikle. Birlikte görünmememiz lazım." dedim boş koridorda.

"Bu biraz zor olucak." derken boynuma bir öpücük kondurdu ve hızla yanımdan uzaklaştı.

I'M YOUR DADDY? | HyunChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin