Част 1: Съкрушавайки Сърцето на Маринет

17 8 0
                                    



»<>»«<>«

Ейдриън просто искаше да бъде подкрепящ най-добър приятел, така де този Ейдриън, който успя да събере Нино и Маринет заедно, за негово незабавно съжаление.

»<>»«<>«



-"Добре, Нино.", гласът на Ейдриън стресна Нино от мечтата му за романтична разходка на лодка с красивата и очарователна гж-ца Дюпон-Ченг. Нино прихвана слушалките си, преди те да успеят да паднат напълно, преструвайки се на спокоен, когато видя Маринет да се кикоти на прага. -"Имам всичко, което ти трябва да знаеш, за да замислиш страхотна първа среща с нея!"

-"Чакай, какво?" Нино беше объркана. Ейдриън беше странно развълнуван да „му помогне" с любовта му, но Нино просто си мислеше, че той ще бъде нравствена подкрепа, когато се качи да говори с нея. Докато Ейдриън прелистваше множество страници с бележки за харесванията, нехаресванията, навиците, предпочитаните домашни любимци на Маринет? Нино правилно ли прочете това? -"Човече, какво НАПРАВИ?"

Ейдриън примигна невинно към Нино. -"Помолих я да ми каже всичко?" Нино зяпна безмълвно Ейдриън. Ейдриън премигна бавно, преди да обясни по-нататък. -"Прекарах седмици в събиране на тези сведения. След това прекарах целия обяд, питайки я за всичко, за което можех да се сетя, за да ти помогна да замислиш най-добрия начин да я ухажваш. Все пак казах, че ще помогна?"

Нино нададе безмълвен писък от съчетана ярост и благодарност. Той се наведе напред и обви Ейдриън в прегръдка. Братлето му беше толкова страхотно! Леко страшно, но страхотно! -"Получил си всички тези бележки от неин разпит?", попита Нино. Нино прочете за кратко страницата, на която беше Ейдриън. Някои от бележките бяха трудни за разбиране, но това, което той бе направил, изглеждаше невероятно задълбочено.

-"О, ами, някои от тях, да. Но също попитах и ​​нейните приятелки между часовете. Те бяха щастливи да ми разкажат всичко за Маринет.", Ейдриън тананикаше замислено, -"Всъщност леко странно. След като попитах, всяко момиче започна да се кикоти и да подскача. Те бяха доста развълнувани да ми разкажат всичко за нея." Яркозелените очи на Ейдриън уловиха кехлибарените очи на Нино с блясък на объркано забавление.

Чудотворната Калинка: В Пърр~следване на Щастието (СВ)Where stories live. Discover now