Част 2: О, Не

6 8 0
                                    



»<>»«<>«

Маринет си взема добре заслужена почивка. Нино и Маринет говорят. Аля и Ейдриън разговарят. Ейдриън съжалява.

»<>»«<>«



Ейдриън прекара свободното време, което той и Нино имаха преди час в петък, уверявайки Нино, че Маринет е знаела, че Ейдриън е говорил за Нино през цялото време. Ейдриън се озова развълнувано да наблюдава вратата, чакайки Маринет да влезе и да озари класната стая с усмивката си. Знаеше, че е склонна да закъснява, но не можеше да не я чака. Нино изглеждаше леко зле, но Ейдриън знаеше, че най-добрият му приятел ще се справи и ще ухажва Маринет по начина, по който заслужаваше.

Ейдриън наистина не започна да се тревожи, докато не започна вторият предел без никакви признаци от най-сладкото и любимо момиче в училището. Ейдриън хвърли поглед към Аля, надявайки се предпазливо да я попита къде е Маринет, само за да се стресне от раздразнения й поглед.

Ейдриън още не беше говорил с Аля, освен един бърз поздрав на път за Нино. При нейния поглед Ейдриън веднага се обърна назад, уплашен. Не беше сигурен защо Аля е разстроена, но беше почти сигурен, че това означава, че трябва да я остави на мира. Бащата на Ейдриън беше съветвал никога да не се застава на пътя на жена, когато тя е ядосана. Ако това плаши баща му, той нямаше да поема опасност.

Ейдриън хвърли поглед към Нино, който изглеждаше доста подтиснат, докато рисуваше върху бележките си леко намръщен. Ейдриън бавно сложи предпазливо ръка на рамото на Нино, опитвайки се да избегне вниманието на учителката, и го стисна одобрително. Нино погледна с тъжна усмивка и мълчаливо кимна в знак на благодарност. Ейдриън се усмихна в отговор, желаейки колкото се може повече подкрепа и положителна сила са присъства в изражението му. Усмивката на Нино се разясни още малко и той се обърна към учителката, изглеждащ по-щастлив.

Ейдриън остави ръката си да се изплъзне по рамото на Нино и погледна намръщено телефона си. Искаше му се да бе получил телефонния номер на Маринет. Той наистина искаше да се увери, че тя е добре. Може да е хванала стомашна буба или може би се е разболяла? Ейдриън обикновено не се разболяваше, но беше чувал, че това може да се случи внезапно, а присъствието на деца увеличаваше опасността от често разболяване. Маринет беше казала, че ще гледа деца вчера. Може би тогава е прихванала нещо.

Чудотворната Калинка: В Пърр~следване на Щастието (СВ)Where stories live. Discover now