●
○
•»<>»«<>«
Ейдриън е леко осъдителен към любовните уменията на Нино. Нино е леко осъдителен към тази връзка. Маринет просто се опитва да остане на повърхността.
»<>»«<>«
•
○
●На следващия ден в училище, когато Маринет поздрави Ейдриън, тя спря. -"Добре ли си, Ейдриън?" Маринет наклони глава и Ейдриън видя, че е загрижена. -"Изглеждаш така, сякаш си чул някакви лоши новини."
Ейдриън се усмихна, странно щастлив, че Маринет забеляза, че е разстроен. -"Това е нищо. Просто получих отказ вчера, когато поканих момичето, което харесвам." Ейдриън затвори очи и си призна. -"Тя излиза с някой друг, така че аз наистина трябва да продължа напред." Маринет го потупа съчувствено по ръката.
-"Донякъде разбирам какво имаш предвид.", тъжно му се усмихна Маринет. Нино обви ръка около Ейдриън в мълчалива подкрепа. Ейдриън хвърли поглед между тях, най-накрая се почувства включен, но все още беше смазан от новия статус на връзката на Калинката. Ейдриън се наведе в широкото рамо на Нино и усети как Маринет го потупа по гърба. Това беше много по-успокоително, отколкото беше очаквал.
-"Съжалявам, братле.", Нино промърмори в ухото на Ейдриън. Ейдриън затвори очи и остави няколко сълзи да изтекат. -"Всимко ще бъде наред. Ние сме тук за теб." Маринет се присъедини към прегръдката и Ейдриън почувства топлина, която не можеше да си спомни да изпитва, откакто беше малко дете. Чувстваше се толкова обичан и обхванат от тяхното топло приемане, просто искаше да остане така завинаги.
-"Какво става?" Гласът на Аля беше като потрес от студена вода. Ейдриън веднага се изправи, избърса очите си и й се усмихна пластично. Маринет го потупа за миг по гърба, преди да застане до Нино, като и двамата го погледнаха със загрижени изражения.
-"Добро утро Аля.", и тримата изчурурикага. Маринет и Нино си размениха погледи, след което погледнаха към Ейдриън, за да решат как ще продължи разговорът.
Ейдриън направи гримаса. Обръщайки се отново към намръщената Аля, усмивката му стана малко по-искрена. -"Никога повече не ти е позволено да избираш мястото за обяд." Той раздразни. Аля изсумтя към него и Ейдриън чу как Маринет се кикотеше. Чувствайки се насърчен, той продължи. -"Стомахът ми все още не се е възстановил напълно."
VOUS LISEZ
Чудотворната Калинка: В Пърр~следване на Щастието (СВ)
FanfictionЕйдриън просто искаше да бъде подкрепящ най-добър приятел, така де този Ейдриън, който успя да събере Нино и Маринет заедно, за негово незабавно съжаление. --- Отказ от Правоотговорност: Не притежавам "Чудотворците: Мега-Чудесата на Калинката и Черн...