4.me ollaan...

83 4 0
                                    

Joel

Koulu loppui juuri ja kävelin Tommin kanssa vanhan yläasteen pihaan odottamaan ollia, Aleksia, joonasta ja Nikoa sillä olimme sopineet menevälle tänään taas Ollille koska Ollin vanhemmat tulisivat vasta huomenna. Näen heidän tulevan meitä vastaan ja kävelemme yhdessä koulun parkkipaikalle minä ja Tommi menemme hänen mopoautolla ja muut tulevat mopoillaan. Pääsimme juuri Ollin pihaan. Kävelimme sisälle ja menimme olohuoneeseen

Niko
Istuimme taas Ollin sohvalla ja Joonas tuli minun kylkeeni kiinni ajattelimme tänään kertoa jätkille että olemme yhdessä. Olemme istuneet hetken sohvalla kunnes minä ja Joonas nousemme ylös "meil oon yks juttu mikä meijän pitäs kertoo teille" sanon samalla Joonas ottaa kädestäni kiinni hän oli nimittäin huomannut jännityneisyyden "mä ja Niko ollaan yhes" Joonas sanoo tyynen rauhallisesti kaikki jätkät alkavat onnittelemaan ja sanovat olevansa ylpeitä meistä. Olli nousee sohvalta ja tulee halaamaan meitä "mä näin jo ekana päivänä et teistä tulee jotain muuta kun kavereita, oon onnellinen ja ylpeä teidän puolesta" hän sanoo vielä ennen kuin hän menee sohvalle istumaan. Halaan joonasta ja menemme istumaan sohvalle Joonas tulee syliini istumaan. "Mulla ois teille kans yks juttu mitä mun pitäs kertoo" Joel sanoo hieman varovasti "juu kerro Vaan me kyllä kuunnellaan" Aleksi sanoo.

A/n
Sanat 194
Tästä tuli nyt vähän lyhempi osa mut ens osasta tulee sit vähän pitempi mut mitäköhän asiaa joelilla oli? mihinköhän se liittyy? Se selviää ens osassa voitte vaik heittää arvauksia kommenteissa.

Haluaisitko Olla Mun Romeo Where stories live. Discover now