6.lähtisitkö mun kans...

72 2 0
                                    

Aleksi
On aamu, herään herätys kellon pirinään tunnen Ollin kiertävän käteni tiukemmin ympärilleni "olli voisitko irrottaa nii mä pääsisin sammutaan ton herätyksen" sanon, Olli mutisee jotain ja irrottaa kätensä ympärilläni menen sammutamaan herätyksen ja takaisin Ollin viereen sänkyyn, samassa kuulen äidin huutavan alhaalta että aamupala olisi valmis suukotan Ollin hiuksia ja nousemme ylös sängystä. Kun pääsemme alakertaan niin äiti on lähdössä töihin "moikka muistakaa mennä koulutus älkääkä myöhstykö" hän sanoo vielä ennen kun hän lähtee töihin. "Mennäänkö mun mopolla kouluun ku Tommin mauto ja Nikon mopo on meijän pihassa ja he  menee aamulla hakeen ne" Olli sanoi ja minä nyökkään. Seisomme eteisessä olemme lähdössä Ollille näemme muut jätkät siellä. Saavuimme Ollin pihaan ja menin hakemaan meidän kypärät sisältä koska minun kypärä oli jäänyt eilen Ollille. Menin takaisin ulos ja Olli odotteli siellä jo minua hän oli laittanut moponsa käymään, annoin Ollille hänen kypärän ja laitoin omani päähän yht äkkiä tunsin kun joku nostaa minut ja Ollihan nosti minut ja hänen mopon päälle. Olli tuli moponsa päälle ja sanoi minulle "pidä kiinni nii et putoo kosta en haluis menettää sua" kiedoin käteni hänen ympärilleen ja lähdimme kohti koulua.

Olli
Pääsimme koululle ja nousin pois mopini kyydistä nostin Aleksin pois mopini päältä vaikka hän olisi itsekkin päässyt siitä pois. Otamme kypärät pois päästä yht äkkiä sain idean halata Aleksia, halaan häntä ja hän kietoo kätensä vyötäröni ympärille "vitun homot" kuulen jonkun huutavan mutta en kiinnitä siihen enempää huomiota sillä tuo on vain huomion hakemista tuollaiset kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Lähdemme kävelemään kohti koulua ja pidän Aleksia kädestä kiinni hän on kuin pieni koiran pentu sillä hän on yhtä söpö tai no söpömpi. Pääsimme luokkaan ja menimme istumaan takarivin pidin Aleksia koko tunnin kädestä kiinni, huomaan Aleksin seuraavan tuntia tarkasti joten kirjoitin hänen vihkon kulmaan   Aleksi sinä söpö pörröpää  haluaisitko lähteä tänään mun kanssa syömään ja katselemaan auringon laskua.  Aleksi huomasi kirjoittaminen tekstin ja kuiskasi korvaani "tottakai ku oot noin ihana" punastuun ja käännän katseeni kirjaan.

Aleksi
En kestä Olli on niin...

A/n saatte ens osassa sit tietää et mitä Olli on. Tai miten Ollin ja Aleksin treffit menee se selviää teille myöhemmin

Haluaisitko Olla Mun Romeo Donde viven las historias. Descúbrelo ahora