სოფის პოვ:
დღეს დამირეკეს ჩემი კომპანიიდან და მითხრეს რომ ბიგ ჰიტთან კონტრაქტის გასაფორმებლად ემზადებოდნენ რომ მათი კონცერტები წვეულებები ვარკვლავების სახლების დიზაინი. ყველაფრისთვის მიგვეხედა ეხლა რა ვქნა როგორ მივიდე იმ კომპანიაში როგორც დირექტორი როცა უკვე დიზაინერად მიცნობენ რას იფიქრებენ ? როგორ ავუხსნა ყველას რომ მოტყუება არ მინდოდა და უბრალოდ ვინაობას ვმსლავ მათი დირექტორიც ჯიუტია მხოლოდ ჩემთან დადებს შეთანხმებას ჩემ ანონიმურობას არ თანხმდება . რა უნდა გავაკეთო კომპანიისთვის მათთან ჩაშლილი კონტრაქტიც ისევ კომპანიის სახელზე იმოქმედებს . ძალიან მიყვარს დიზაინერობა თუმცა ამის გარდა კიდევ კომპანია მაქვს რომელიც მემკვიდრეობით დამრჩა მამისგან ... ჩემს ვინაობას ყოველთვის ვმალავ ჩემი სახე მხოლოდ რამოდენიმე ადამიანმა იცის არ მინდა დაცვით სიარულმა მომიწიოს არ მომწონს როცა მცნობენ ... მაგრამ , აი ეს ერთი მაგრამ ძალიან მაღიზიანებს ვფიქრობ ბიჭებთან დამშვიდობება არ მომიწევს და მათთან ახლოს ვარ არ მიყვარს როცა მეგობრებს რამეს ვუმალავ ამიტომ ვფიქრობ სიმართლე ვუთხრა ! როგორ ვუთხრა რომ კომპანია SS ის მფლობელი ვარ. ჩემი კომპანია მსოფლიოშია განთქმული და ძალიან კარგი სახელი აქვს რადგან ბევრ კარგ საქმეს აკეთებს ხალხის დასახმარებლად მამაჩემის გარდაცვალების შემდეგ მისი საყვარელი საქმიანობა გავაგრძელე სწორედ ამიტომ არ მინდა კომპანიის მიტოვება ... არამგონია ვინმე კიდე დაეხმაროს სტუდენტებს, მოხუცებს , უსახლკარო ოჯახებს, მრავალშვილიან ოჯახებს , დაავადებულებს რომელთაც ოპერაციის ან მკურნალობის საშუალება არ აქვს ... ეს კომპანია მხოლოდ ამისთვის დავიტოვე რომ მამაჩემის კეთილი საქმე არ მომკვდარიყო !! ბავშვობიდან შეგვეძლო ძალიან მდიდრულად გვეცხოვრა თუმცა კერძო სკოლაშიც არ მივლია მამა ყოველთვის ამბობდა რომ იმ გადასახადით ბევრი ადამიანის გამოკვება შეეძლო ... ტანსაცმელსაც იქამდე არ ყიფულობდა ახალს სანამ ძველი ძალიან არ გაუცვდებოდა !! მეც ასე გავაგრძელე ცხოვრება ! როდესაც მდიდრულ მანქანას ვუყურებდი რომელიც მომწონდა მახსრდებოდა რომ შეიძლება ვინმეს პურის ფულის შოვნაც არ შეეძლო ამ დროს უბრალოდ ვიღებდი ნივთის საფასურს და პროდუქტს და საოჯახო ტექნიკას ვყიდულობდი რომლსაც იქვე ვტოვებდი დახლთან რომელსაც უფასო ეწერა !! ასე ცხოვრება მომწონს ჩვეულებრივი ადამიანი ვარ რომელსაც თავისი საქმიანობა მოსწონს მომწონს სამოსის შექმნა მიყვარს ცურვა მიყვარს გართობა და ამასთან ერთად ვმუშაობ ! ჩემი კომპანიაც დიზაინთანაა კავშირში ჩვენ ინტერიერის დიზაინერები გვყავს ასევე სხვადასხვა წვეულებისთვის და ღონისძიებისთვის ორგანიზატორები გვყავს ყველა გავლენიანი ხალხი კი ჩვენთან თანამშრომლობას ირჩევს რადგან მამაჩემის წყალობით კომპანიას შესანიშნავი სახელი აქვს .
რა უნდა გავაკეთო როგორ მოვიქცე იქნებ ჯერ ბიჭებს გავუმხილო სიმართე იმედია გამიგებენ თუ რატომ არაფერი ვთქვი მანამდე ! მთავარი პრობლემა მაინც მათი დირექტორია რომლის რეაქციის ძალიან ბევრი ვარიანტი წარმოვიდგინე რადგან მის პიროვნებას კარგად არ ვიცნობ არ ვიცი რამდენად გამიგებს ! კონცერტის მერე უნდა მივიდე მანამდე კი ბიჭებს აუცილებლად უნდა დაველაპარაკო ამიტომ მათ რეპეტიციაზე გავუმხელ სიმართლეს !! თავზე დამათენდა ფიქრში ! ავდექი მოვემზადე და წავედი !