Capitolul 3: Noaptea intai

391 22 2
                                    

Asta este. Nu-i cale de întoarcere! Este ora 11:30 si acum trimit mesaje tutur prietenilor si rudelor sa nu ma uite si in același timp imi scriu testamentul. Dar aoleu! E ora 12:00! Totuși chiar dacă nu cred ca monstruleții ăștia nu-s reali, totuși patronul nu glumea, e cam creepy localul la noapte. Suna fixul! Oare sa răspund? De ce nu, (imi va tine companie vreo ora) oricum imi place sa vorbesc la telefon!
-" Hello! Hello! Hello! Pai dacă esti aici, atunci aaaa... noroc! Șansele sa supraviețuiești sunt de una la un milion! Eu sunt cel care am lucrat aici înaintea ta, si am experiența. Pai sa incepem! Sa iti spun ceva înainte de orice mișcare a ta: nu se va întâmpla nimic pana la 3 dimineața. Deci sa nu iti faci griji si blah blah blah! Eu te las! Ai grija sa închizi ușile când trebuie si sa nu mori!"
Este ora 3:00 si eu dorm. Deodată ma trezesc auzind un sunet de robot in mișcare. Imi iau tableta in mâna, si ma uit. Observ ca Bonnie s-a mișcat! Este pe hol in drum spre mine. Ahhhh! Iar s-a mutat! Acum e in debara! Acolo sa stai! A nu se deschide pana nu trec de a-5-a noapte! In fine, este ora 5:45 acum si chica e la ușa. Din fericire am închis-o. Acum s-a făcut 5:57 si mai am 20% baterie. Ma gândesc:" Am sa rezist!" Deci am închis ambele usi. Deodata, se aud clopote care bat ora 6:00. Eu:
-Daaaaaaaaaaaaaaaa! Iupiiiii! Am supraviețuit!
Acum ies din camera si observ animatronicii dezactivati si normali, chiar la locul lor. Deodată aud vocea patronului care intra:
- Nu cred ca a făcut-o... Doamne te rog, spune ca a rezista... Anata! Ai reușit! Acum mai vrei sa lucrezi?
- Da. Vreau sa termin 5 nopți sa câștig banii!
-Bine. Vin-o maine, pe la 15 sa iei cina! Va fi pe gratis!
Ceva din mine imi spune sa continui si ceva nu. Dar trebuie sa câștig banii, pentru mama!

Five Nights at Freddy's- carteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum