Dostlar bundan çok ama çok önceden yazdığım bol cringe içeren bir kağıdımı buldum.
Kendi kendime korku hikâyesi yazmaya çalışmışım ama çok komik bir şey ortaya çıkmış...Not: beyininizin zarar görmesini istemiyorsanız onu lütfen güvenli bir yere koyunuz...
Başlık: Sadece Katillerin Arasında
Baş karakterimiz: ✨MARY✨
Hikâye: Mary yatağında normalde kendi kalkardı. Ama annesi ona bir ✨sÜpRiz yaPıP✨ saçından tuttuğu ✨Gibi✨ bağırarak uyandırdı. "Kalk seni ✨Ucube✨" Mary saçının çekilmesi üzerine acı dolu bir inleme sesi çıkardı. Onun sesini duyan abladı Hayden koşarak odanın kapısını açtı. Hayden kardeşine çok düşkün bir kızdı. Annesi normalde uyuşturucu bağımlısı bir kadındı. Uyuşturucu kullanmadığı zaman annesi onlara çok iyi ✨Davranırdı✨ Ama uyuşturucu kullanmadığı zan kendinde olmadığı için ayıldığında ✨herşeyi✨ unutuyordu. Ama ayılmadan önce (uyuşturucu içtiğinde) deliriyordu.
Bana ne yedirip içirmişler acaba bunu ne zaman yazdığımı bile hatırlamıyorum...
Tek kelimeyle çok cringe, iyi bir hikâye çıkabilirmiş ama o kadar fazla kaba kuvvet var ki çok komik, ana karaktere acımanıza sebep oluyor bu detay. Anlatıcı baba olsaydı daha iyi olabilirdi anneyi katil yapardım, işte o zaman bir korku hikâyesi olabilirdi. Bu korkudan daha çok cringe gacha senaryolarına benziyor.
サヤノラ~