Shipler Ve Gereksiz Linç

399 38 42
                                    

Bazı shipler acayip saçma, cidden acayip saçmalar.
Ama bu gidip sizin Ship kitaplarını linçleyebileceğiniz anlamına gelmiyor.

Creepypasta × Oc
Bu shipi sevip sevmemek yazara bağlı olan bir şeydir. Eğer ustalıkla yazılmış bir kitapsa ve karakterlere ordaki duyguyu yansıtabilmişse ortaya güzel şeyler çıkabilir.

Örnek;
Soğuk ve yağmurlu bir gündü.
Error sessizce Virus'ün odasına girdi. "Hey Alex! Sarı saçlı virüsün alt sürüm versiyonu, hangi cehennemdesin?" Virus anında bilgisayar ekranından çıkıp "çakma lacivert" olarak seslendiği kızın üstüne atladı.
Error daha neyin olup bittiğinin farkına varmadan üstündeki siyah bereli çocuğun gözlerine bakıyordu. Virus kıkırdadı.
"Sadece sana şaka yapmak istemiştim" Error göz devirip Virus'ü üstünden kaldırmaya çalıştı. Genç adam kızın bu çabasını tatlı bulup ona daha çok yaklaştı. Kızın neredeyse dibine girmişti ki, aniden gelen ses ile ikiside afaladı. Efendileri onları yakalamış ve sinirli olduğunu belli eden bir ses ile kükremişti."İKİNİZ BURDA NE HALT EDİYORSUNUZ?!"

(Biliyorum cringe ama yapacak pek bişeyim yok)

Creepypasta × Creepypasta
Orijinal shipler dışında pek sevmediğini söyleyen bir çok insan var. Özellikle gay shipleri
Laughing jack × Jeff yada
Eyesless jack × Ticci Toby shiplerinin isimlerini duyunca bile tiksinen bir çok insan var. Yani sonuçta herkesin kendi shipi biz romantizm'e ya da aşk'a karşı insanlar değiliz, Fakat+18 dedin mi işte orada sen çizgiyi aştın demektir. İstediğinizi istediğiniz kişiyle shipleyin bu bizim umrumuzda değil. Sadece +18 seneryo yazmayın abi. Romantizmin içine ediyorsunuz. Hatta buna romantizm bile denemez. Bu kelimenin tam anlamıyla azgınlık.

Yukarıda yazdığım senaryonun +18 olarak uyarlasaydım, birçok kişi kusmuş yada midesi bulanmış olabilirdi.

Örnek:

(NOT: BURAYI OKUMANIZ TAVSİYE EDİLMEZ)

Çocuk, Error'u yatağa itti. Onun aklını alacaktı ve bu eşsiz hassı gerçekten yapmak onun arzularını yatıştıracaktı. Kız yutkundu çocuk kızın sıcak ve yumuşak dudaklarını emmeye ve
Nefesini nefesiyle buluşturmaya başlamıştı. İkiside birbirini deli gibi arzuluyordu ve bu onları kötü şeyler yapmaya itiyordu.
İlerleyen dakikalarda kızın çıkardığı inleme sesleri genç adamın hoşuna gitmeye başlamıştı. Kız zevk içinde inliyor ve tahrik olacağı zamanın yaklaştığını hissediyordu. Karnında tahrik olmayı bekleyen bir şeyler düğümleniyordu. Ve bu, çocuk içinden çıktığı anda gerçekleşmişti. İkiside birbirine aşk ve tutkuyla bakıyordu.
Kız oğlana bakıp onu sevdiğini söyledi ve kıyafetlerini giyip kendisine ve Virus'e şarap getirmeye gitti.

(Bu arada bu yumuşatılmış versiyonu gerçek anlamda +18 yazmaya midem el vermiyor. O sebepten fazla cringe gelmeyebilir.)

Yani demek istediğim şey şu abi, gerçekten +18 bir kitaba rastlamış ve kusmuş bir insan olarak söylüyorum ki; siz, siz olun ama asla gerçek bir +18 kitabı okumayın.
Ciddiyim kusma ihtimalliniz çok yüksek.

Okuduğunuz için teşekkürler ederim. Destek olmak için vote vermeyi unutmayınız.

サヤノラ~

#SaveCreepypasta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin