"Biz senin yol göstericileriniziz..."
Şaka değildi kafamda yankılanan sözler şaka değildi. Ama ne için yol gösterilecekti? Ben şuan neredeyim cevaplanması gereken asıl sorular bunlar.Clairette gülümsyerek "eğer evine dönmek istersen anlarız ama unutma biz hep buradayız" diyerek yere diz çöktüler. Bunun anlamı neydi?
"Ben eve gitmek istiyorum" dedim çünkü bir süre bunun üzerinde düşünmem lazımdı.*******
Sonunda eve dönmüştüm. Saat sabah 7'yi gösteriyordu. Annem bana sesleniyordu. Koşarak yatağıma döndüm. Annem odama gelerek beni uyandırmaya başladı. Kalkıp yatağımı toplarmış gibi yaptım. Ardından aşağı kahvaltıya indim. Birsüre bütün odayı garip bir sessizlik kapladı. Herkes isessizdi. Yemeğimi yedikten sonra annem beni yanına çağırdı."Tiana benim odamdaki beyaz poşeti getirir misin?" Koşarak annemin odasına gittim. Etrafa bakındım ama poşeti göremedim. Yatağın altında olabileceğini düşünerek yatağın altına eğildim.
Bir kutu vardı. Uzanıp aldım. İçini açtığımda birsürü belge vardı. Çok eski olan belgelere bir göz attım. Velayet,evlat edinme bilgileri vb. gibi birçok kelimeler vardı. O belgelerin içinde kendi adımı görünce neler olduğunu anladım.
Ben evlatlıktım..Arkamdan annemin sesini duydum o kadar şaşırmıştım ki etrafımda olup biten herşey donmuştu. Annem ısrarla beni sallıyor ve birşeyler söylüyordu.
Sonunda kendime gelmiştim. Annem yanımda diz çökmüş önümde duran belgelere bakıyordu.
"Anne bunlar doğru mu ben evlatlık mıyım?" Annemin gözyaşlarının arasından tek diyebildiği şey "üzgünüm Tiana çok üzgünüm..."
O sözlerin ardından koşarak evden çıktım. Ormana doğru koşmaya başladım.
Sisler kalkıyor ve etraf canlanmaya başlıyordu ben ise ağlayarak koşuyordum. Nereye gittiğimin bir önemi yoktu tek istediğim evden uzaklaşmaktı.
Ağaç evin önüne geldiğimde Clairette ve Celinette balkonda durmuş bana bakıyorlardı.Ağaç eve çıktım ve oturup birsüre konuştuk.
Clairette "artık açıklayalım mı?" aynı anda başlarını olumlu anlamda salladılar. Bütün üzüntüm geçmişti.Celinette "öncelikle senin bir görevin var. Kehanetin de söylediği gibi diğer üç elementi bulman gerek. Seninde anlayabildiğin gibi dördüncü element sensin.
Panikle "bir dakika dördüncü element mi ben mi?"
Celinette "lütfen lafımı bölme. Biz senin için ne yapman gerektiğini anlatacağız ve sen uygulayacaksın. Öncelikle bu haritayı sana vereceğim. Bu sesli bir harita buna yalnızca nereye gitmek istediğini sorman yeterli. Gideceğin ilk yer Samos krallığı orada toprak elementinin sahibi olan Abella'yı bul oranın prensesi.Clairette "ikinci olarak Faylin krallığı orada ateş elementinin sahibi olan Amber'ı bul oranın prensesi. Ve son olarak Xana krallığı orada su elementinin sahibi olan Cleon'u bul oranin prensesi. Detayları öğrenmek için haritaya sorman yeterli.
Ayni anda "HOŞÇAKALL VE GÖREVİNİ TAMAMLA"
KISA OLDU BİRAZ SORRY:(
SON DEVAM EDECEK....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Element
AdventureKendisinin kim olduğunu bilmeyen bir kız 16. Yaş gününde ortaya çıkan yeni güçlerini anlamaya çalışırken ailesinin sahte olduğu ortaya çıkıyor. Ailesini ararken yeni kişiler,güçler ve bazı gerçekler ile karşılaşacak. beyninde yankılanan o sözleri d...