»»-----------► 𝘗𝘙𝘖𝘑𝘌𝘊𝘛 𝘓𝘜𝘓𝘓𝘈𝘉𝘠.
「Vote or comment if you want deeper information about the AU. 」
★
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
₊ Full Name:ᴋᴏᴛᴀʀᴏ ʙᴏᴋᴜᴛᴏ.
₊Species:ʜᴀʟꜰ ʜᴜᴍᴀɴ - / - ʜᴀʟꜰ ᴏᴡʟ.
₊Age:10
₊Caretaker:ᴋᴇɪᴊɪ ᴀᴋᴀᴀꜱʜɪ - ʟᴇᴀᴅᴇʀ ᴏꜰ ꜰᴜᴋᴜʀᴏᴅᴀɴɪ.➔ 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎: 𝘛𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘴𝘯𝘰𝘰𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘦. 𝘛𝘩𝘦 10 𝘺𝘦𝘢𝘳 o𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘥 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘰𝘯 𝘪𝘵'𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘉𝘭𝘢𝘤𝘬𝘪𝘴𝘩-𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢𝘯 𝘰𝘸𝘭. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘪𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘰𝘸𝘭. 𝘈 full 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘺, 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘯𝘰𝘯-𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯 being.
𝘐𝘵 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘰𝘶𝘵.. 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘵𝘢𝘬𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘴𝘦𝘢. 𝘏𝘦 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘳𝘴𝘩 𝘸𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘢?
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩, 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐚𝐠𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐠𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐣𝐮𝐫𝐲. 𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐤𝐧𝐢𝐟𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐭. 𝐇𝐞 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟.
𝐓𝐡𝐞 𝟏𝟎 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐲 𝐛𝐞 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥, 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐞𝐱𝐩𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐬 𝐛𝐢𝐠.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──
"So, no information about the boy?"
"Not exactly. We don't know much about about him since his test results aren't answering.."
"Alright. We gotta send someone in his cage again."
"Sir.. with all do respect, the child injured 3 people last time. Are you sure to send another person into his cage?"
YOU ARE READING
𝐁𝐎𝐋𝐃 𝐄𝐍𝐎𝐔𝐆𝐇? ʰᵃⁱᵏʸᵘ
Akcja━ "𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐲. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐥𝐥. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞." 𝗩𝗔𝗥𝗜𝗢𝗨𝗦 𝗬𝗔𝗡𝗗𝗘𝗥𝗘 𝗛𝗔𝗜𝗞𝗬𝗨 𝘅 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥 𝗢𝗡𝗘𝗦𝗛𝗢𝗧𝗦, 𝗛𝗘𝗔𝗗𝗖𝗔𝗡𝗡𝗢...