Bibir Jeonghan semakin rapat menghampiri bibir wanita itu. Dalam keadaan cahaya yang suram di bilik tersebut, suasana hangat yang berlaku antara mereka menjadi semakin hening.
Wanita itu memandang wajah Jeonghan penuh ghairah. Matanya tenggelam dalam pandangan cinta milik Jeonghan. Jantungnya berdegup semakin laju. Tangannya memegang leher lelaki itu kasar dan terus mengucup bibirnya.
"Hyunwoo.. gomawo.."
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀
"CUT!"Teriak director-nim memecah kesunyian, serentak itu kamera berhenti merakam. Jeonghan dan wanita tadi terus meleraikan perbuatan mereka tadi.
"Terima kasih atas usaha semua !" Jeonghan menunduk hormat kat semua crew yang ditugaskan untuk menjayakan kdrama yang dibintangi oleh dirinya dan female lead tadi.
"That's the last shot! Tahniah semua!!" Director dan penulis script bertepuk tangan. Setelah 3 bulan, akhirnya drama ini siap dilakonkan. Tinggal nak edit dan kdrama ni boleh ditayangkan kepada umum.
Jeonghan tersenyum. Dia memandang female lead yang bernama Yunkyoung itu dan menadah tangan untuk bersalaman buat kali terakhir.
"Thank you" Sebut Jeonghan dengan senyuman.
Wanita itu memandang tangannya sekilas dan menjeling kearah Jeonghan sebelum berlalu pergi.
Jeonghan mengetap bibir sebelum menyambut tangan kanannya tadi dengan tangan kirinya.
"Yelah. Hm kita sedar kita sape"
To be honest walaupun Jeonghan dangan perempuan tu dah berlakon sama-sama dah 3 bulan, rakam scene romance lagi.. diorang sebenarnya bukan rapat pun. Nampak la tadi Yunkyoung tu tak suka pun Jeonghan sebenarnya HAHAHHAHA SIAN
"Tapi takpe pasni aku dah takyah jumpa dia lagi HAHAH BYE" bisik Jeonghan sendiri.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀jeonghan pov
"Jeonghannie!" Aku menoleh dan segera meleraikan tangan kanan dan kiri aku tadi.
"Wae, pd-nim?"
"Awak ada dapat schedule tak untuk drama lepas ni?"
Aku tersentak jap.
"Awalla bos. Bagi la aku rehat jap huhuㅠㅠ"
"Aduu jeonghan sayang.. tak boleh la cemni, sorang actor kena kuatkan diri dan sanggup menghadapi segala halangan dan rintangan dalam bidangnya HAHAHAH"
Aku mencebik dengan muka pasrah. "Drama apa pulak kalini heh"
Pd aku tersenyum kambing sebelum menunjukkan kat aku sesuatu kat skrin phone dia.
"Ape hawau" didapati ada gambar seorang awek kat phone dia. WEH DIA NAK SURUH AKU BERLAKON JADI MAKNYAH KE BODOH EAH
Macam dapat baca fikiran aku, pd aku tu memukul kepala aku manja sampai dahi aku berdarah/j
"Nama dia Joanne Lee. Actress yang akan berlakon dengan kau kat drama pasni."
"Lawa jugak eh"
"Bukan setakat lawa je tau, semua drama yang dia berlakon sumpah semua hit. Kiranya memang setiap drama dia berlakon dapat tarik peminat laa gitu. Haa pastu nnti gaji kau pun banyak, taknak try ke hiuhiu"
YOU ARE READING
Manipulate ; YJH [OG]
Fanfiction+how do actors not fall in love with each other while shooting romance dramas? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ +a 윤정한 fanfiction😇 Started : June 12 E...