𑁍𑁍𑁍𑁍
ᐯOTᗴ ᗩᑎᗪ ᑕOᗰᗰᗴᑎT㋛︎
"ئێوە کەی گرنگیتان بەمن داوە تۆ "
وتی رووی لە زرباوکی کرد
"تەنها زر باوکێکی بۆچی گرنگی دەدەی ئەگەرمن گرنگیم هەبوایە ئەوکاتەی بۆیەکەمین جار داوای شتێکم لێت کرد ئەویش وتم با ئەوهاوسەر گیریە نەکرێ بەڵام وەڵامی تۆچی بوو "
بەدەنگە لەرزیوەکەی وتی دایکی ویستی نزیک بێتەوە بەڵام"نزیک مەبەوە تازە بیرت دێتەوە کە دایکی هاا تازە هەستی دایکایەتیت جووڵا دەبینی دایکی کووک بروای پێم کرد بروای کرد کەوتم هیچ لەنێوانمان نیە بەڵام تۆ لەخوێن و گۆشتی تۆم بروات نەکرد بەڵکوو زلەت لەمندا منت وەک بێ ئابروویەک بینی "
"ئەی تۆ دەتهەوی کووک بکوژی وایە بەڵام کێ تۆ بکوژێ ئەو حاڵەی ئێستام بەهۆی تۆوەیە تۆۆۆۆ
تۆ بوی وتت ئەوان هاوسەرگیریەکی ساختەیان هەیە تۆبووی کووکت تورە کرد و گەیشتم بەو حاڵەی ئێستا کەواتە خۆت بکوژەەەە"
کۆتا قسەی بەهاوارەوە کرد"ئەی ئێوە ئێستا دڵخۆشن "
وتی سەیری مام و ئامۆژنی و باپیرەی کرد"بێگوومان ئاواتەکەتان هاتەدی نێوانی من و کووک تەواو ... ژیانی منیش تەواو خۆشەویسترین کەسم ئاوا منی وێران کرد ئێستا دڵخۆشن وایە ... ئاخر من چیم لێتان کرد چی هاا من چ زیانێکم بۆتان هەبوو .... تەنها لەبەر ئەوەی کچی راستی کوورەکەت نیم تەنها لەبەر ئەوەی کورەکانت جوابی تۆیان نەدایەوە هاوسەرگیریان لەگەڵ ئەوئافرەتە کرد کە خۆشیان دەوێ بۆیەواتان لە ئێمە کرد "
بەدەنگێکی لەرزیو وتی فرمێسکەکانیشی بەهێواشی دەهاتنە خوارەوە چاوەکانیان فراوان بوو لەگەڵ قسەکەی ئاریوم تەنها دایکی کووک نەبێ کە ئاگاداری هەمووشتێک بوو"بۆچی واشۆک بوونە من هەموو شتێک ئەزانم کورەگەورەکەت و هاوسەرەکەی وایان کرد تۆ ناچارمان بکەی هاوسەری گیری بکەین هیجنتان هەڵخەڵەتاند تاکو وێنەو ڤیدیۆتان بۆ بگرێ ... تەنها لەبەر ئەوەی ئێمە منداڵی ئەو ئافرەتانەین چونکە کورەکانت بەقسەی تۆیان نەکرد بۆیە وات کرد ویستت بەئێمە ئازاری ئەوان بدەی کەواتە ئێستا پێرۆز تان بێت چونکە بەرەدەی ڕۆزەخ ئازارم هەیەەەە"
لەکۆتای قسەکەی هاواری کرد بەڵام باپیرەی ترسی لێنیشت ئەو ئەوشتانەی ئاشکرا کرد چی گەر شتەکانی تریش ئاشکرا بکا
YOU ARE READING
هـــەڵــــە..ꨄ︎.. 🔚
Fanfiction"چاوەکانت دەریایەکی ڕەشە .. من چۆن پێشتر ئەم جوانیەی دەریای ڕەشم نەبینیوە " "مـن جــوانــتـریــن هــەڵــەۍ ژیــانــم ڪرد هـەرچـەنـد بــە ئـازار بــێ بـەڵام هـەرجـوانـە " "ئـەو هــەڵــەیــەت چـەنـد بـەئــازاربــێ هــەرجـوانـە" write by :_dark_21 par...