1.

161 4 0
                                    

...nagy a varázsereje...... még Lily Evans-t is túlszárnyalja......... ez már szinte veszélyes....... rettenetesen hanyag........sosincs kész a leckéje......... nem érdekli semmi... ha valaki boszorkány, annak tennie is kell, hogy megbecsüljék......... nem tartozik a Roxfortba ............. semmit nem tett érte, hogy megbecsüljék..... 

A lány, akiről ezek a mondatok hangoztak nyugodtan ült McGalagony irodája előtt, és a lábát lógatta. A professzor asszony azt mondta, megtárgyalják, eltanácsolják-e a lányt. Azonban ő egyáltalán nem izgult. 

McGalagony kilépett a szobából. Bár felajánlotta neki az igazgatói irodát-hiszen igazgató volt-, ő elutasította.

 A nő arcán őszinte sajnálat tükröződött.

-Nagyon sajnálom Ms. Lee

-Ne sajnálja professzor, az én dolgom-hallotta a hangot McGalagony a fejében. Bosszús képet vágott.

-Az rendben van, hogy már nem az iskola diákja, de én attól is kérem magát, hogy ne másszon bele a fejembe!

A lány bólintott.

McGalagony nagyot sóhajtott. 

-Most pedig csomagoljon! Fél óra múlva az iskola előtt várom magát.

Lee sarkon fordult, de előbb befordult volna a sarkon, a professzor megállította.

-Álljon meg egy pillanatra!

A lány hátrafordult.

-Igen?-szólalt meg McGalagony fejében.

A nő fagyos pillantást vetett rá.

-Mondtam hogy ne csinálja.

-Igen?-mondta a lány immár hangosan.

-Jegyezze meg egyszer, s mindenkorra: az, hogy innen kirúgták, örökre rajta lesz a névjegyén a varázsvilágban. 

Lee bólintott és elsietett.

McGalagony szomorúan nézett utána. Szerette a lányt, és felelősséget érzett iránta. Azonban az eltanácsolás ellen nem tehetett semmit. Ő is belátta, hogy Rachel Lee-nek nem a Roxfortban van a helye.

Haliii! Íme az első rész! Remélem tetszik! Kicsit rövid, nem akartam kilométeres részeket írni‎‎‎😃




Farkas-dinasztia apai ágonWhere stories live. Discover now