2.

103 3 0
                                    

 6 évvel később

-Al! Al! Albuuuuus! Ébredj! Kelj fel! KELJ MÁÁR FEL!!!-rángatta a legkisebbik Potter bátyját.

- Lily! Ne nyúzd a bátyádat!-kiáltott be a szobába Harry.

-De apa! Ma lesz az első napom a Roxfortba! Muuszááj felkelnie Albusnak-szólt vissza a lány, majd tovább szólongatta bátyját.-ALBUUUUUUS! AL!-azonban a fiú továbbra sem reagált. Lily bosszúsan nézett rá, aztán újabb ötlettől vezérelve bátyja füléhez hajolt, és mindent beleadva ordított.-ALBUS PERSELUS POTTER! AZONNAL KELJÉL FÖL!!!

A fiú ingerülten megszólalt:

-Lily Luna Potter. Szépen megkérlek, mássz le rólam. Van még egy bátyád, akit idegesíthetsz.

-Lily!-hallotta a két testvér anyjuk hangját.-Zeng tőled az egész ház! Inkább nézd meg, mindent elraktál-e a cuccodba!

-De már háromszor megnéztem!

-Akkor foglald el magad, csak ne ilyen hangosan, ha megkérhetlek!

A lány a szemét forgatta, majd visszafordult Albushoz.

-A kérdésedre válaszol, James-nél már jártam. Könnyebb volt felkelteni, de azonnal kizavart.

-Én is alkalmaznám ezt a módszert, és kérlek menj ki.-A fiú ránézett a karórájára.- még csak 8 óra van. A vonat 11-kor indul -mondta, majd becsukta a szemét és úgy tett, mintha aludna.

Lily csalódottan lépett ki a szobából.

-Reménytelen eset vagy Al!


2 és háromnegyed óra múlva a kis család a King's Cross állomáson állt, kulikkal felszerelkezve.

Ginny bíztatóan mosolygott lányára. 

- Mehet?

Lily bólintott és futólépésben elindult a 9 és 10. vágány közti fal felé. Az anyja követte. 

Pár perc múlva már a család minden tagja a 9 és háromnegyedik vágányon tömrült.

-El sem hiszem, hogy idén én is mehetek a Roxfortba!-suttogta Lily.

-Gyere-karolta át Harry-, keressük meg Weasly-éket!

Rose és Hugo Granger-Weasly a peron szélén álltak, és nagyban vitatkoztak.

-Nem igaz Rose! A békák igenis aranyosak! Attól még, hogy neked...

-Hugo! Szökik a békád!-figyelmeztette Lily unokatestvérét.

A fiú lehajolt, hogy megfogja az állatkáját, de a kuli, amit addig fogott, gurulni kezdett a sínek felé.

-Hagyd Hugo! Majd én utánamegyek-szólt Lily és a béka után eredt.

Csendben követte a kis állatot, amíg egy ismeretlen kéz megfogta. Lily felnézett. Egy kb 9-10 éves lány állt felette, kezében Hugo békája. Szőkésbarna hosszú, kócos haja, és égszínkék szeme volt. 

 Az ifjú Potterre mosolygott.

-A tiéd?-kérdezte a lányt, de a szája nem mozgott. Lilynek olyan érzése támadt, hogy a hangját is csak a fejében hallja. Ez határozottan nem tetszett neki. Azonban nem akart udvariatlan lenni, így hát bólintott és elvette a békát. Majd sarkon fordult és futni kezdett Hugo, Rose és Harry felé.

A szőkés lány elmosolyodott.

-Lily Luna Potter, jól gondoltad. Ne légy udvariatlan! 

Farkas-dinasztia apai ágonWhere stories live. Discover now