Ep 5၏ အရှုပ်​တော်ပုံရှင်းခန်း

460 35 7
                                    


UNICODE_


"​တောက်ခ်!! ရှင်းဂျယ်ယွန်းဖုန်းမကိုင်ဘူးပဲ အတင့်ရဲလှချည်းလား?"

RING RING

*DAEUN*

"ဟ!ဒီဟာမပဲ...​ပြော"

"အချစ်ကဒို့ကို​စိမ်းကားလိုက်တာ"

"​အေးအဲ့​တော့?"

"​မောင့်ရဲ့အချစ်​လေးရှင်းမ်ကိုမနက်ဖြန်​နေထွက်တာမြင်​စေချင်လားဟင်"

"ဟမ်?ရှင်းမ် !!.....မင်းရှင်းမ်ကိုဘာလုပ်ထားလို့လဲ မိန်းမယုတ်!!"

"အို....ဒို့ဘာမှမလုပ်ရ​သေးပါဘူး ဟားဟား ဒို့ခိုင်းတာလုပ်မယ်ဆိုရင် ပေါ့​လေ"

"မင်းဘာယုတ်မာဦးမို့လဲ? ဒီ​လောက်နဲ့​တော်လိုက်စမ်းပါ"

"​အို​လေ......ဒို့ရှင်းရှင်း​လေးပဲ​ပြောမယ် ​မောင့်အချစ်​လေးကို ဆံပင်​လေး​ဆောင့်ဆွဲပြီးရိုက်ရုံပါပဲ "

"ဘာ?​ရှင်းမ်ငယ်ကငါ ချစ်လွန်းလို့ပိုးလိုဥထားတဲ့က​လေးငယ်​နော်!!!မင်းလိုအပျက်မနဲ့အဆင့်မတူဘူး"

"​မောင်ကလဲစိတ်ချည်းပဲ ဒို့​ပြောပီးသား​နော် ​​မောင့်အချစ်​လေးဂျယ်ယွန်း​​​လေးမနက်ဖြန်​နေထွက်တာမမြင်​စေချင်ဘူး​ပေါ့?"

".........."

"​မောင်ရာ လူဆိုး​နော် ​ဖြေပါဆို"

"အင်း....မင်းခိုင်းတာလုပ်မယ်ဒါ​ပေမယ့် ​နောက်တခါငါ့​ရှေ့မှာမ​ပေါ်လာနဲ့ ဒါ ​အွန်း!!"

​ဆောင်းဟွန်းရဲ့​လေသံမာ​ကျောလာ၏။

"​​​မောင်လိမ္မာတယ်"

Ti Ti Ti.....(End Call with Daeun)

အပိုင်း၆​ရေးထား​​ပေမဲ့Errorတက်ပြီးပျက်ကျသွားလို့အစက​ရေးရမှာပါ ​စောင့်နိုင်ရင်​​စောင့်ကြပါ ​ကောင်မ​လေးတို့ㅠㅠ✋

Zawgyi_

ေတာက္ခ္!! ရွင္းဂ်ယ္ယြန္းဖုန္းမကိုင္ဘူးပဲ အတင့္ရဲလွခ်ည္းလား?"

RING RING

*DAEUN*

"ဟ!ဒီဟာမပဲ...​ေျပာ"

"အခ်စ္ကဒို႔ကို​စိမ္းကားလိုက္တာ"

"​ေအးအဲ့​ေတာ့?"

"​ေမာင့္ရဲ႕အခ်စ္​ေလးရွင္းမ္ကိုမနက္ျဖန္​ေနထြက္တာျမင္​ေစခ်င္လားဟင္"

"ဟမ္?ရွင္းမ္ !!.....မင္းရွင္းမ္ကိုဘာလုပ္ထားလို႔လဲ မိန္းမယုတ္!!"

"အို....ဒို႔ဘာမွမလုပ္ရ​ေသးပါဘူး ဟားဟား ဒို႔ခိုင္းတာလုပ္မယ္ဆိုရင္ ေပါ့​ေလ"

"မင္းဘာယုတ္မာဦးမို႔လဲ? ဒီ​ေလာက္နဲ႔​ေတာ္လိုက္စမ္းပါ"

"​အို​ေလ......ဒို႔ရွင္းရွင္း​ေလးပဲ​ေျပာမယ္ ​ေမာင့္အခ်စ္​ေလးကို ဆံပင္​ေလး​ေဆာင့္ဆြဲၿပီး႐ိုက္႐ုံပါပဲ "

"ဘာ?​ရွင္းမ္ငယ္ကငါ ခ်စ္လြန္းလို႔ပိုးလိုဥထားတဲ့က​ေလးငယ္​ေနာ္!!!မင္းလိုအပ်က္မနဲ႔အဆင့္မတူဘူး"

"​ေမာင္ကလဲစိတ္ခ်ည္းပဲ ဒို႔​ေျပာပီးသား​ေနာ္ ​​ေမာင့္အခ်စ္​ေလးဂ်ယ္ယြန္း​​​ေလးမနက္ျဖန္​ေနထြက္တာမျမင္​ေစခ်င္ဘူး​ေပါ့?"

".........."

"​ေမာင္ရာ လူဆိုး​ေနာ္ ​ေျဖပါဆို"

"အင္း....မင္းခိုင္းတာလုပ္မယ္ဒါ​ေပမယ့္ ​ေနာက္တခါငါ့​ေရွ႕မွာမ​ေပၚလာနဲ႔ ဒါ ​အြန္း!!"

​ေဆာင္းဟြန္းရဲ႕​ေလသံမာ​ေက်ာလာ၏။

"​​​ေမာင္လိမၼာတယ္"

Ti Ti Ti.....(End Call with Daeun)

အပိုင္း၆​ေရးထား​​ေပမဲ့Errorတက္ၿပီးပ်က္က်သြားလို႔အစက​ေရးရမွာပါ ​ေစာင့္ႏိုင္ရင္​​ေစာင့္ၾကပါ ​ေကာင္မ​ေလးတို႔ㅠㅠ✋

𝐎𝐫𝐜𝐡𝐢𝐝𝐬 [Completed]Where stories live. Discover now