tony stark. ünlü silah şirketinin başındaki kişi. dunyadaki herkese yetecek kadar cok parası ve parasından da büyük egosu ile tanınır. herkes onu kendini beğenmiş ve bencil biri olarak tanımlar(bazıları hariç)
ama yanılıyorlar. tony'nin üç tane zaafı var. bunlar violett stark, elena stark ve peter parker. bu üç insan tony için herşeyden daha önemli. tony onlar için tüm dünyayı karşısına alabilir.
elena tony'nin ilk aşkı, sevgilisi ve karısı. tony ve elena ilk defa fransa'da bir toplantıda tanıştı. tony'ye bir başka gelmişti elena. zamanla birbirlerini tanıdılar, daha cok vakit geçirmeye başladılar, bir gün tony elena'ya evlenme teklif etti. elena teklifi kabul etti. sonra kızları violett stark doğdu.
violett görünüş olarak annesine benziyordu onun kızıl saclarını ve yeşil gözlerini almıştı. karakter olarak ise tıpatıp babasına benziyordu. zekası , yaratıcılığı,hatta egosu bile babasına benziyordu.
peter ise tony ile annesi ve babası sayesinde tanışmıştı. peter'ı bir gün radyoaktif bir örümcek ısırdığına, bu yüzden bazı yetenekler kazandığına şahit olurlar. bu yetenekleri kontrol altına nasıl alabileceklerini öğrenmek için tony stark'tan yardım istemişlerdi.
ama peter'ın güçlerini kontrol etmek isteyen sadece ailesi değildi.
tony laboratuvarda peter'ın DNA'sını incelerken bir telefon aldı. peter'ın annesindendi. telefonu açtığında kulağına silah sesi de dahil birçok gürültü gelmeye başladı. tony onların başlarının dertte olduğunu anladı. yetkililere haber verip onlara ulaştığında gördüğü manzara hiç hoş değildi. peter'ın babası başından vurulmuş halde yerde yatıyordu. annesi ise karnından vurulmuştu. tony onun hareket ettiğini görünce hemen yanına koştu. nabzını kontrol ediyordu ki kadın Tony'nin bileğine yapıştı.
"söz ver stark. peter'ı her zaman koruyacağına ve onu tehlikeye atmayacağına söz ver."
tony bu sözler karşısında donup kaldı.en sonunda zorlukla konustu.
"söz veriyorum onu asla tehlikeye atmayacağım"
ladın bunu duyunca rahatladı. tony'nin bileğindeki eli gevşedi ve gözlerindeki ışık yavaş yavaş söndü.
o günden bu yana violett ve peter kardeş gibi büyüdü. tony peter'ı kendi oğluymuş gibi sahiplendi.bu bölümü daha cok olayları kavrayabilmeniz icin yazdım iyi okumalar oy kullanısanız sevinirim teşekkürler.