Enge ka hmuh hi!!!!!

846 97 11
                                    

Ka duh tawp che u..Kei hian.....




°Flames With Jealous______Chapter -8°





_______________________________________________


Game chu ṭan a ni der tawh a....A tir aṭang rengin Raymond-a te team chu an che ṭha leh hle tawh...A mah hi a te pawl a ni mai ang chu Basketball khel nana chu in hriat kha lian duh tak an ni ringawt mai ....
Dar kar 1 zet an in khelh hnuin Raymond-a te chu an chak a...Mipui pawh an hlim dar dar hlawm bawk a...

Atlaunga - Om lo ṭhu lawk rawh aw...Ka va chhuak lawk.../ Ti in a tho a..A chhuak nghal mai bawk a...Minute rei lo ah chuan "Atluanga Carin a su..." Ti ri in a zui nghal a...Hall chhung a awm te chu an chhuak nghal sang sang a....

An va thlen chuan Atluanga chu hmuh nuam lo tak a lo ni der tawh mai .."awm sawn ru" Alfred-a a ni....

Alfred - Lalpa leh...A theih loh mai mai chuan....zawnga a thi a nih chuan ka that ve ang che.../ Ti in Car khalh tu pa chu a ṭham chhuak nawk nawk nghal a....Atluanga erawh eng mah hre tawh lo in Raymond-a chuan a pawm a....Motor dang in Damdawi in lam an pan nghal a.....

Skippppppp

Alfred - a thi a nih veih chuan aw...Zawng sen i thi ang..Hre rawh....Minister fapa maw i nih a..I rui a mi a..Mawla.../ Min sen ram chuan a an khum phiar phiar a.... Chu pa pawh chuan zak lek lo in a lo melh kalh a...Minister fapa a nih vangin a chapo hle tih pawh a hmel lan danin a hriat ngawih ngawih ta mai le...

Raymond - Fred in sum teh...Mi an tam lai hi chuan a chi rih loh....

Alfred - i mawl a mi?...Opi ni ta se eng tin nge i tih bik a nga?/ A mittui chu a tla hial tawh..../ka hmangaih tawh a sin.....vawiin khan ka hre ve chiah mahse,enge thleng hi....

Omoma - Fred in sum rawh....ka hrethiam che kei man/ ti in beng dai tum tak hian a lo ti ve a...

Alfred - hey zawnga ka that ve ang che i hria maw!!!!! / A au leh tuar tuar a.....Minister pawh a rawn thleng a....Atluanga chhung te pawh an kim ṭhap tawh..Atluanga hi fapa mal a ni a....An khawsa thei chiam lo bawk...

Minister - ka pi ka pu hei kan tih sual a nia..Kan in be lawk mai dawn mi niang.../ Ti in bul a han ṭan a...Mahse,Atluanga Nu leh Pa in an chan hma chuan Dr chu a rawn chhuak a.....

Dr - thla rei lo te chu wheelchair ah a ṭhut a ngai dawn a nih hmel...A kawng a chin hi a chiang rih lo a..Tun ah phei chuan a la biak thei loh ang..Thisen a hloh nasa a....A a nia tu emaw tal hian in pe thei a ngem? / A rawn ti zung zung a...

Raymond - ka lo pe ang...A a lawm ka nih....

Alfred - nilo .Kei man...

Raymond - ngawt a che harh fim teh Atluanga chhung te an awm hi..../ Ti in a dar leh lam.leh lam ah chuan a va vuan a.

Alfred - ka thei lo a nih hi...Enge kha tia min tih reng Atluanga ka hmu duh a lawm maw le ...../ A vin hle tawh.

Atluanga Pa - Bawiha kan fapa chu a dam leh ang a ṭhianpa i ni ang maw?..I ngaihtuahna avangin kan lawm hle mai.

Raymond - nia....Hei a chi ai deuh a nih hi...kan hmu deuh thut bawk sia...

Alfred - Ka pu...Kha mi te kha ngaidam suh ang che / ti in Minister te pafa chu a kawk vah a....

Skippppppp


Raymond - thisen ka pe tawh a,a zia mai ang...Alfred a hrim hrim in in sum hi i ngai deuh lo maw?/ Ram hmarh hian a ti a...Thinrim ni hoh silo mahse,hmel hmuh nuam zawk zawk chu a ni bik lo.

 Flames With Jealous (Mizo Bl)Where stories live. Discover now