Nitin ka lo up theilo hi nuam lo ka ti ve det😶
°Flames With Jealous _____ Chapter - 19°
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Raymond
Ka nu leh Nu Nghaki in biak lai chuan thil ka hre chhuak thut a,ka nu in a hre tawh a ṭawng kam a chhah chhuah sual veih chuan Nu Nghaki hmaisa kan tawng a ngai nghal dawn tih ka hriat vang chuan 'Nu Nghak ka lo be leh lok a reilo ang' ti in pawn ah chuan ka chhuah pui ta deih a...'enge maw mi in biak lai" a..I hawih hawm lo em mai' ka nu chuan a rawn tia 'Nu Nu Nghak in a hre velo i sawi em?' ka ti nghal thawr a....a sawi loh thu leh sawi leh sawi loh awm a hriat ve thu chu min hrilh ta zek zawk a..A hnu deuh ah chuan ka lu a.. Phone chu ka pe leh a an in be rei phian leh nghal a...Room ah lah ka lut chhuak sek bawk a..Thil tih sual man chu a ṭhing let a na khawp mai.Raymond - Nu chaw ei san mai ila ka la tho peihlo a ti tlat bawk sia.
Nu Nghaki - aw a ni mai lom ti em" nge maw ni?
Raymond - hlauthawng suh ka ti huai peih lutuk a bak ah....
Nu Nghaki - vawk chaw i lo pe thei a ngem?
Raymond - maw!! Aa..aw aw thei eeee nuam ka tih zawng tawk lom....Ti khan lo ei mai ula ka lo nghak mai ang.
Nu Nghaki - aw i thu" leeee....
Nu Nghaki te nufa an chhuah hnu chuan Raymond-a chuan Omoma chu a va kai tho a,Bathroom lam ah chuan an in pawm luk" aaa...
Omoma - ka na lutuk...
Raymond - nachhawk na ei a ngai dawn nih kha i ṭhu thei tiraw?
Omoma - ṭhu thleng ah chuan theilo ang....Ka ṭhu tung mai ang mahse la na tho.
Raymond - ka duat ka hmangaih che lawm hlauthawng lutuk lo la.
Omoma - Duati te an kal tawh mi?
Raymond - aw kal chiah a..Vawk chaw ka pek ngai dawn a kawm thlang deih ni sia i kal thei awm silo a...a siam dan sawi la tiraw?
Omoma -aw i pe thei ang maw?
Raymond - thei e le...Siam dan i sawi te chuan khawi sahbawn hmawih lawk ang
Omoma chuan a dawh ve mai bawk a..An in phih fai zawh hnu chuan an in pawm chhuak leh a....
Raymond - khum ah nge ?
Omoma - pawn ah ka kal thei ang na lutuk chu zia ve mai ang...
Raymond-a chuan a dah thla ve mai bawk a..Omoma chuan kal nghawr chu na ti deuh mahse a ti lui ngam mai a..vawk chaw siam dan te chu an han in hrilh leh ang lawp" a...Raymond-a chuan a khai thla ngei a mahse a mah chu a balh phah vek a....Chaw ei hma chuan an in bual leh ta phawt a.
Omoma
Var ṭian ni in ka hria boxerleh kekawr chu kan ha ve ngawt a..Ka taksa nat dan chu maw a mak lutuk tem ngai loh ka lo tem bawk nen ka mang thlengin a chhun zawm a mahse nuam ka ti leh lam tak ah chuan a mah kha nia ka tih a taksa khawi lai pawh kha ka khawih thei vek a..a ni pawn eng mah thup leh tur chuang a awm tawh lo a..ka zak theilo chu in ti mai thei a mahse ka Hmangaih em a..Ka in phal lo thei lo a chak bawk sia ka khawngaih em a ni.Zing ka thawh chuan ka nu leh Duati chu an lo chhuak hman tawh a..Ka kal ngam mai loh vangin Ray-a chuan min pawm a ka hmai te min tih fai sak a,vawk chaw a pek lai a ka nui zat zia mai chu a khai kha a zo tho na in a tawlh thlu a..A tak ah hmu ve phei ulang chuan in nui ve ngei" ang a mawng sawh dawp khawp in a tlu a...In bual a ngaih phah nghe" kha...Bathroom bul ah chuan towel a ken loh vangin ka lo lak sak a..Kawngka kalh miah lo in a lo in bual a..Eng mah ha lo leh nghal.
YOU ARE READING
Flames With Jealous (Mizo Bl)
Romance18+ Pian nawn leh na ah pawh nang tho hi tawn leh che ka duh......i tel lo a awm ai chuan maw i kiang ah ka lo kal ve ang. theih loh mahse,ka nun na ka chhat thei a lawm,ka hmangaih chan a mal tak a awm ai chuan, pial ral thleng pawn ka zui thei che...