Her şey o kadar berbatdi ki. Sen sevdigin adamla 2 ci ayiniz için para topluyorsun, heydiyye seçiyor,buluşma plani yapiyorsun. Ama o...
Ama o tam o an sana "soğudum" diye bir mesaj atiyor. Agir geliyor degilmi. Senin bir şeyler için çabaladigin zaman onun her şeyi tek bir kelimede bitirmesi. O an içimde bir şeylerin kırıldıgını hiss etdim,nefesim kesildi,bogazim dügümlendi,gözlerim doldu...
Kolaymiydi onca aniyi,onca yaşanmışlıgı tek bir kelimede silip atmak? Bu kadar miydi sevgin? Yalanmiydi o bakislarin? Yalanmiydi o güzel gülümsemelerin? Yalanmiydi?
5 ay birlikte oldugun kizi kolaymiydi silip atmak? Bu kadarmiydi bana olan sevgin? Bu sorular hep cevabsiz kalicak biliyorum. Bazen aglina gümde bir saniye bile olsun geliyormuyum acaba? Diye düşünüyorum o benim aklimdan hiç çikmiyor çünkü. Merak ediyormudur beni? diyorum. Oda bdnim gibi eskileri hatirliyomudur?
Ben unutmuyorum çünkü.
"Sen hatirlamazsin, ben unutmam" diyor şarkida. Cidden hatirlamaz misin?
Birlikte yürüdügümüz kolidordan geçinde içinde bir şeyler kiriliyormu?
Her gün birlikde animiz oldugu yerlerden geçince, yeniden ve yeniden her seferinde içimde bir şeyler kiriliyor.
Bir şeylerin bitdigini anliyorum. Kabullenmeye çalisiyorum, olmuyor. Kizlar anlatiyor oda olmuyor. Her sabah geldigin yolda seni beklemek, her yanimdan yabanciymis gibi geçisinde, her yüzüme duyguz bir ifadeyle bakisinda binlerce göz yasi akitiyorum.Bitdimi hikayemiz?
Bu ne biçim son böyle?