~capitolul 5~

137 6 7
                                    

~last chapter~

Când ajungem în București o sa vorbesc cu el. Poate o sa luam o pauza...

~new chapter~

Dar sunt trezita din gândurile mele de o voce. Era Niku.
Ni: ești ok? Păreai îngândurata
Eu: da..da sunt bine
Ni: nu pari a fi bine dar dacă tu zici ca ești bine nu o sa te bat la cap cu asta.
De când e cu Miruna ne înțelegem super, îmi e ca un frate mai mic și mereu ii place sa aibă grija de mine chit ca e mai mic. Cred ca își dăduse seama ca ma deranjease berechet și astea... dar mna, cafeaua era gata asa ca am ieșit pe balcon sa îmi beau cafeaua și am pus și un story
@amalia.v a distribuit un story

Era cald afara, când îmi beam cafeaua și stăteam pe insta observ că apare și Berechet lângă mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era cald afara, când îmi beam cafeaua și stăteam pe insta observ că apare și Berechet lângă mine.
Be: mi a zis Niku ca te găsesc aici, a mai zis ca ești supărată,ce s a întâmplat?
Eu: uite ar fi mai ok sa discutam despre asta când ajungem acasă. Nu vrea sa stric vacanta cuiva.
Simțeam ca cedam dar am preferat sa ascund asta.
Be: dacă tu asa vrei, ok.
Mi am terminat cafeaua și am intrat în cabana, ma dusesem sa îmi spăl cana și vine iar Niku
Eu: ce mai vrei Niku? spun asta încercând sa schițez un zâmbet.
Ni: tu nu ești ok femeia lu Dumnezeu. Ce ai?
Eu: sunt ok.
Și după ce spun asta plec din bucătărie și ma duc în cameră. Voiam sa postez ceva pe insta. M am uitat prin galerie și am găsit o poza perfecta pentru a posta.
@amalia.v a distribuit o postare

v a distribuit o postare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

@amalia.v : 👀🖤
Apreciat de: @berechet.m , @elniku11 , @miruna.14 , @anca___ +10500

Comentarii:
@berechet.m: frumoasa mea 👀❤
@elniku11: sora mea pbn 😻
@miruna.14: prea frumoasa
@berechet.and.amalia.fp: poze cu Berechet când?
+11700 de comentarii

De când sunt cu berechet avem și multe fan pageuri, au fost persoane care mi au dat hate dar majoritatea ne adorau cum suntem noi ca și cuplu.

~Perspectiva autorului ~

Au mai trecut câteva zile si venise Paștele. Fetele pregăteau mâncărurile iar băieții se jucau FIFA. Amalia și Berechet nici nu mai ziceai ca erau împreună,  se distanțasera groaznic. Pe Amalia o durea chestia asta dar a ales sa se închidă în ea și sa nu arate la nimeni cat de rănită e. Dar nu putea ascunde asta și de Niku sau Miruna. Niku a tot încercat sa vadă dacă e bine dar Amalia refuza sa ii spună ce are.

~Perspectiva Amalia~

Știu ca o are pe alta. Am văzut când vorbea cu ea și altele. Când ajungem în București ne despărțim.
Pana m am tot gândit eu venise timpul sa ne dam cadourile. Eu le am dat tuturor și am primit la rândul meu cadouri. Când m am dus la berechet sa ii dau cadoul nici nu m am mai uitat în ochii lui, i l am dat și am plecat înapoi la locul meu. Eu am primit de la berechet un Nike Tech roz ca al lui, o pereche de nikeuri și o poza înrămată cu noi, mi a plăcut mult cadoul dar asta nu va schimba decizia mea de a ne despărții.

~Perspectiva autorului ~

Zilele ce au mai rămas după Paște au trecut repede, venise ultimele doua zile înainte de plecarea acasa. Amalia și Berechet erau la fel de distanți. In seara dinaintea plecării Amalia la văzut iar pe Berechet cum vorbea cu o asa zisa "Roxana" asta a dărâmat o emoțional mult pe Ami asa ca și a luat o geaca pe ea, telefonul și a coborât. Se dusese în bucătărie sa își facă un ceai apoi ieșise pe balcon. Acolo îl întâlnii iar pe Niku.
Am (Amalia): Nici acum nu ma lași în pace?
Ni: spune-mi odată ce ai și o sa te las în pace.
Am: știu ca ești cel mai bun prieten dar asta nu înseamnă că trebuie să ști tot ce se petrece în viata mea, și ști și tu asta.
Ni: știu, dar nu mai suport sa te vad de atunci cu Berechet asa de suparara, parca nu mai ai chef de viata și de nimic. Îmi pasa se starea ta Amalia și de aia te tot bat la cap.
Am: ok vrei sa ști ce am? Berechet ma inseala. *și ii dăduse o lacrima, începuse sa plângă*
Fix atunci apare și Berechet.
Be: Ami aici erai. De ce plângi? Ce ai pățit?
Am: a brusc acum te interesează ce am pățit? Întreab-o pe "Roxana" și după sa vi la mine.
A zis asta mai mult țipând și tot grupul venise sa vadă ce se întâmplă.
Atunci Amalia a început sa tipe iar, plângând
Am: Te urăsc, te am iubit și te voi iubi mai mult ca toată lumea, dar ți ai bătut joc de mine. Mersi, de asta aveam nevoie acum.
Și a ieșit afara din cabana, Niku cu Miruna și Anne se dusesera după ea.

~Perspectiva Amalia~

Aveam nevoie de liniște. Am zis tot ce aveam pe suflet și am plecat. Aveam de gând sa îmi iau bagajul și sa ma urc în primul tren spre București.
După câteva ore de stat afara și spunându-le prietenilor mei ce am (Niku, Miruna și Anne) am intrat în cabana, m am dus sa îmi iau geamantanul, am chemat un taxi și am plecat spre gara.
Cu sute de mesaje de la berechet dar nici ca mai răspundeam. Am sunat o pe mama sa vina sa ma ia de la gara după câteva ore fără sa dau nici o explicație. Pe drum spre casa mi am ținut telefonul închis. Am ajuns acasă, m am dus sus în camera mea și cum m am pus în pat am și adormit, eram moartă de somn.
Când ma trezesc ii vad lângă mine pe Miru, Anca, Niku, Aron si Anne.
Eu: sa ma sperii ca m am trezit cu voi lângă mine sau sa va întreb ce căutați aici?
An: pai noi am plecat după ce ai plecat și tu
Mi: restul au plecat acum o ora de la hotel(era 10)
Eu: berechet e fericit cu Roxana?
Ni: am cam aflat ceva dar nu putem sa îți spunem....
Eu: dacă tot ai început, zi acum și asta e.
Ar(Aron): pai... Roxana aceea e defapt...
Ae: e defapt.... iubita lui mgk
Eu: da... am aflat prea multe, noapte bună
Și îmi închid iar ochii. Am auzit ceva cum ca Niku le zice celorlalți sa iasă puțin din camera ca el are ceva sa îmi spună si mi am deschid iar ochii.
Eu: totul ok?
Ni: am aflat de curând ceva
Eu: ceva mai rău ca faza cu berechet și Roxana nu poate sa fie.. deci zi
Ni: pai vezi tu, am aflat ca sunt adoptat acum câteva luni și mi am tot cautat părinții biologici, și am aflat ca într-un fel sunt fratele tău vitreg, am vorbit și cu ai tai înainte de Paște și aparent tatăl tău  acum 16 ani o inselase pe mama ta cu mama mea biologica. Totul se întâmplase din cauza alcoolului.
Eu: deci tu ești fratele meu vitreg?
Ni: cam asa ceva...
Și atunci intra și ai mei in cameră.  Mi au explicat și ei situația și eu chiar aveam un frate vitreg și acela era chiar Niku. Parca ziua mea devenise mai buna. Am mai aflat ca ai mei au decis ca Niku sa se mute la noi. Sunt mult prea fericită sa ma mai pot gândii la ce se întâmplase cu câteva zile în urma.

~Bună dragilorrrr ❤ va fost dor de mine? Imi pare rău pentru toată inactivitate, zilele astea o sa încerc sa postez cât mai des🥰 voi ce credeți,a primit Amalia o veste buna ca Niku e fratele ei vitreg? Sau credeți ca aceasta veste ii va schimba radical viața? În orice caz vom vedea în următoarele capitole 😻. Sper ca va place cartea pana acum. Și în alta ordine de idei eu va las, ne vedem în următorul capitol 💝~
~
~
~
~
~
P.s 1352 de cuvinte, va iubescccc ❤

te iubesc||Berechet Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum