~capitolul 8~

85 1 0
                                    

~last chapter~

După ce am mai filmat o ora am făcut o pauza sa mâncăm și am început sa filmam și ultima parte din video, fix când sa se termine vine berechet lângă mine și....

~new chapter~

și pe neașteptate ma sărută, toți am rămas uimiți, Roxana mai avea puțin și murea de nervi da nu a zis nimic și s a urcat în mașina ei și a plecat, eu l am luat în brațe pe Berechet și am stat îmbrățișați puțin timp. norocul lui Berechet era ca venise și el cu mașina lui deci nu trebuia sa îl ducă nimeni acasă. după toată faza asta a urmat o ședință de grup dacă rămâne pe video partea în care ma sărută sau o șterg. eu am ales sa rămână ca să ii uimim pe toți. a venit și sfârșitul zilei.
eu: felicitări echipa pentru cele mai reușite filmări, ne vedem la studio, va pupa și va iubește sora voastră.
ne urcam fiecare în mașini și părăsim pe rand parcarea.
ni: ia zi sora mea ce ți a zis Petre?
an: chiar și asa, ia zi
eu: pai a zis ca ma place și d astea, da după toată faza de azi sunt și eu derutata complet.
ar: chiar a fost o zi wow rău
an: și dacă tot veni vorba de azi, Ami nu intra pe tik tok zilele astea.
eu: de ce? niku intra acum pe tik tok.
Am rămas masca, tot tik toku era plin de poze cu mine și Berechet de azi de la Mall ca și cum ca ne am împăcat.
eu: doamne înnebunesc.
ni: calm fata mea, du ne întregi acasă și după poți sa faci câte crize vrei
am mai vorbit puțin și după ce i-am lăsat pe Anca și Aron la ei acasă, am plecat și noi spre casa noastră.
ni: siiii... ai de gând sa te împaci cu berechet?
eu: nu știu, adică mna, îl iubesc dar chiar nu știu ce sa fac.
ni: fa ce crezi ca e mai bine pentru tine, eu îți voi fi mereu alături indiferent de situație 💞
da știu, am cel mai bun frate și îl iubesc mult, dar chiar nu știu ce sa fac legat de Berechet...
între timp am ajuns acasă și Niku s a dus la el în cameră iar eu am ales sa mai stau puțin în bucătărie, voiam sa fac niște clătite și sa ii propun lui niku o chestie.
după ce termin clătitele țip:
eu: NIKUUUUUUUU
ni: daaaaa unde ardeeee
vine fugind
eu: ia o clătita și stai jos ca am o propunere pentru tine
ni: ok șefa mea
eu: ce ai zice dacă mâine seara am închiria un club sa facem asa un party înainte de lansarea piesei??
ni: perfectttttt, invitam toți trapperi??
eu: da clarrr
și după ce am mâncat clătite ne am dus în sufragerie și am început sa cautam un club potrivit, și sa alegem pe cine invitam
ni: cipi?
eu: da.
ni: Anne?
eu: daaaa
ni: vorbim și cu Iorga și Papote?
eu: OMG DA
și asa a continuat pana am făcut toată lista cu invitații și le am dat mesaje.
am ales între timp și locația, rămăsese sa vedem cu ce ne imbracam.
după vreo 2 ore ne am ales și outfiturile

m am îndrăgostit rău de rochia asta, când am găsit o în dulap m am schimbat și m am dus sa ii cer părerea lui niku, ia plăcut și lui, el și a ales ceva lejer

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


m am îndrăgostit rău de rochia asta, când am găsit o în dulap m am schimbat și m am dus sa ii cer părerea lui niku, ia plăcut și lui, el și a ales ceva lejer

și cu toate astea ne am ales hainele atât încât sa se potrivească puțin, el în alb și negru iar eu în argintiu, hai ca merge 😂. aveam emoții mari pentru mâine și speram ca tot sa iasă perfect, chit ca totul a fost din scurt da nu contează.
eu: nikuuu dormi azi cu mine?
ni: cum vrei
eu:okkkk și ne uitam și la un film de crăciun?
ni: azi nu, ca mâine avem o zi încărcată
eu: of bineeee..
și fac fața de copil supărat
ni: okok nu face fața aia, hai alege filmul eu ma duc sa fac popcorn
eu: yeyyyyyy
după ce am ales filmul și niku a venit cu popcornul, ne am pus la film și după ne am culcat pe la 4, la 12 urma sa ne trezim și la 13 sa începem sa pregătim tot pentru seara ce urma.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 22, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

te iubesc||Berechet Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum