"CEO Ohအလုပ်လျှောက်လွှာတေရပါပီ"
"အင်းစားပွဲပေါ်မှာတင်ခဲ့လိုက်..ခနနေကြည့်လိုက်မယ်"
"Nae"
Oh Sehunတစ်ယောက်စားပွဲပေါ်ကအလုပ်လျှောက်လွှာတေကိုကြည့်ပီးနောက်ဆုံးတစ်ရွက်ကျတော့အချိန်အတော်ကြာစိုက်ကြည့်နေခဲ့တယ်......
****လွန်ခဲ့သော4ရက်ခန့်......
"Luhan. .ဒီကိုမြန်မြန်လာခဲ့စမ်း"
"Luhanငါခေါ်နေတာမကြားဘူးလား ဒီကိုမြန်မြန်လာခဲ့စမ်း..."
"ဟုတ်..ဟုတ်ကဲ့ ပြောပါသူဌေး"
ဒီစားပွဲပေါ်မှာငါတင်ထားတဲ့ပိုက်ဆံတေရော.."
"ကျွန်..ကျွန်တော်မသိပါဘူးသူဌေး..."
"နင်ခိုးတာမလား ဟမ် ငါ့ကိုမှန်မှန်ပြောစမ်း.."
"နင်တို့လိုလူတေကလေပိုက်ဆံမြင်တာနဲ့ခိုးဖိုးဘဲ့သိကြတာလား...ပြောစမ်းးးး"
"အဲလိုတော့မပြောပါနဲ့သူဌေး..ကျွန်တော်ကဆင်းရဲပေမဲ့အခုလိုမျိုးသူများပိုက်ဆံခိုးရလောက်အောင်အထိတော့ကျွန်တော်အောက်တန်းမကျဘူး."
"Xiao luနင်ကငါ့ကိုပြန်အော်နေတာပေါ့လေ..ဟုတ်လား"
"ကျွန်တော်သူဌေးကိုပြန်အော်နေတာမဟုတ်ပါဘူး..ကျွန်တော်ကအမှန်အတိုးင်းပြောနေတာ ကျွန်တော်မခိုးဘူးဆိုတာကို"
"ဘယ်သူခိုးကတော့ကိုယ်လိုချင်လို့ခိုးထားတဲ့ပစ္စည်းတခုကို သူခိုးပါတယ်လို့ဝန်ခံမ"
"ဒါ..ဒါ..ပေမဲ့ကျွန်တော်.."
"တော်ပီ Luhan နင်ဘာမှဆတ်မပြောနဲ့တော့...နင်လိုသူခိုးကိုငါ့အလုပ်မာဆတ်မထားနိုင်တော့ဘူး...ဆတ်ထားရင်လည်းမွဲဖို့ဘဲ့ရှိတော့တယ်..အဲဒါကြောင်နင်အခုချက်ချင်းအလုပ်ထွက်တော့.."
"ဒါ..ဒါပေမဲ့.."
"မင်းကိုငါအကုန်ပြောပီးပီနော်..Xiao Luhan "
"Nae. .😔"
ကျွန်တော်ဆိုင်ရဲ့အပြင်ကိုထွက်ခဲ့ပီးတစ်ေကေ်တည်းကြိတ်ငိုမိတယ်..ဒါပေမဲ့ဘယ်ကမှန်းမသိတဲ့အရပ်ရှည်ရှည်နဲ့လူတစ်ယောက်ကျွန်တော်ဆီကိုရောက်လာခဲ့တယ်..ပီးတော့သူဿျွန်တော့ကိုပုဝါအေဖြူရောင်လေးတစ်ခုပေးပီး...."မငိုနဲ့မင်းဘက်ကမှန်တာကို ကိုယ်သိတယ်"တဲ့ ကျွန်တော်လဲသူ့ကိုမော်ကြည့်လိုက်တော့သူကထွက်သွားပီ ကျွန်တော်သူ့ရဲ့နောက်ကျောပြင်လေးကိုဘဲ့မြင်လိုက်ရတယ်........ကျွန်တော်သူ့မျာက်နှာကိုကြည့်ချင်မိခဲ့တယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ကျွန်တော်ဘဝမှာ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ကလွဲပီးတစ်ခြားဘယ်သူ့မှကျွန်တော်အပေါ်မကောင်းကြဘူးလေ..အဲတော့ကျွန်တော်သူ့ကိုမြင်ဖူးချင်တယ် ပီးတော့ကျေးဇူးလဲတင်ချင်မိတယ်.......
*****************
"မန်နေဂျာ Huang ရေဒီကိုခန""Nae"
"ဒီကောင်လေးကိုအလုပ်ခန့်လိုက်တော့"(😊)
"ဟင်...ဘာလို့လည်း..ရှေ့ကကောင်မလေးတေကိုလည်းကြည့်"ပါအုန်းCEO Oh ရဲ့"
"ဘာလဲ မင်းကငါပြောတာကိုကန့်ကွက်ချင်လို့လား ငါရှေ့ကအကုန်လုံးကြည့်ပီးပီ..သူ့ကိုပိုသဘောကျလို့ သူ့ကိုဘဲ့ခန့်လိုက်လို့ပြောတာ"
"Nae CEO Oh"
#######
'📞...Xo. ..Xo. ....Xo. ...Xo. ..📞´"Hello. .."
"ဟုတ်ကဲ့....အခုပြောနေတာ Xaio Luhanဟုတ်ပါသလားးးး"
"Nae Xaio Luhan ပြောနေပါတယ်"
"Xaio Luhan ကျွန်တော်က xaio Luhan လျှောက်လွှာတင်ခဲ့တဲ့companyကမန်နေဂျာပါ"
"အော်...ဟုတ်ကဲ့ပြောပါခဗျ"
"ကျွန်တော်တို့ company ကXaio Luhan ကိုအလုပ်ခန့်လိုက်ပါပီ အဲတာမနက်ဖြန်ကနေစဆင်းလို့ရပါပီခဗျ"
"ဟုတ်..ဟုတ်ကဲ့..ကျွန်တော်ကိုအလုပ်ခန့်ပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
"ဟုတ်ကဲ့ အဲဆိုမနက်ဖြန်တွေ့ကြမယ်နော်...."
!!!!!!!!!!!!!!!
🖤အားလုံးဘဲ့ဖတ်ပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ရှင့်ပထမဆုံးficလေးမို့အမှားအယွင်းလေးရှိရင်လည်းခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့❤❤❤
YOU ARE READING
ရှောင်လုကြောက်သောဒုံးကျဥ်
RomanceSehun:"Xiao Lu ကိုယ့်ကိုမထားခဲ့ပါနဲ့ကွာ......" Xiao Lu "ခများပျော်ဖို့အတွက်ကျွန်တော်ထွက်သွားမှာပါ......."