Ep 3 - Merak

35 3 1
                                    

Chan'in Ağzından

Sabahın erken saatlerinde Jeju'ya geldiğimizden etrafta fazla insan yoktu.
Çekim ekibi gideceğimiz restoranı ve kalacağımız evi ayarlamak için bizden ayrıldı. Biz de menajer hyungla beraber bir süre araçta bekleyecektik.

" Hyung tuvalete gitmem lazım. "

Bekleyecektik dedim değil mi ? Hyunjin'i hesaba katmamışlardı galiba bunu söylerken.
Menajer hyung haritaya baktıktan sonra yakınlarda bir market olduğunu söyleyip aracı oraya sürdü.

" Maskelerinizi takın. Saat erken olsa bile birileri sizi görebilir. Dikkatli olun. "

Başımızla onaylayıp araçtan indik. Hyunjin ve Felix tuvaletin yerini sorup arkaya ilerlerken Lee Know ve ben de içeceklerin olduğu bölümü arıyorduk. Marketin boş olması sayesinde rahatça etrafa baksam da maskemi indirmedim.

" Chan, iki şişe su yeter mi ? ''

'' Gideceğimiz yere kadar idare ederiz . Daha fazla alırsak Hyunjin yine tuvalete gitmek ister. "

Lee Know sırıtarak onaylayıp şişeleri kucağına aldıktan sonra yan reyona geçtik. Raftan aldığım kutu ramenlerle beraber yürürken biriyle çarpıştım. Panikle aynı anda birer adım geri çekildiğimizde beni tanımasından endişe ettim. Beklenmedik bir şekilde kafasına bile kaldırmadı ve korkmuş gibi görünüyordu .

" Afedersi-"

'' Özür dilerim. "

Cümlemi tamamlayamadan hızla yanımızdan uzaklaştığında ne olduğunu algılayamadım. Neden kaçar gibi gitmişti ? Tam tersinin olacağını düşünüyordum.

"-Hyunjin bir şeyleri devirdi. "

Felix'in ne dediğine tam odaklamasam da yüzündeki ifadeden bir şeyler olduğunu anlamıştım.

" Yine mi ? İki dakika yalnız kalamıyor mu bu çocuk ? "

Lee Know'un sitemiyle dikkatimi onlara verip Hyunjin'in yanına ilerledim. Aldıklarımızla beraber kırılan cam şişelerin parasını ödeyip üzgün olduğumuzu da söyledikten sonra marketten çıktık.

Menajer hyung arabanın önünde durmuş eliyle gelmemizi işaret ediyordu. Adımlarımı hızlandırıp araca bindim.
Buradan sonra ne bekliyordu bizi ?

 Buradan sonra ne bekliyordu bizi ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤ 798.654 💬 5.276

SK7_Official : Güzel şeyler yolda. Yani biz :D
     
#SK7 #Stay #Hyunjin
         :
         :
@hosdb_ : OMGGGG ^#%#&€$&$

@bn.bilmem : SK7 ? YOLCULUK ? TATİL ? JYP ?

@hynjn_enayisi : Sonunda bebeğimden selca geldiii 😍😍😍

@hychfxlk : hem tatlı hem yakışlıklı 🙊🙈

@stlk_bt.luv : Yolda mı ? Bize bilgi gelmedi ? Demek ki Kore sınırları içindeler. Ekibimizin iş başına geçme zamanı gelmiş 😏
_____7 yanıtı görüntüle
@by.my.sd : @stlk_bt.luv Onlara olan bağlılığın beni endişelendiriyor 😟
                      

:
:
:

Soyeon'un Ağzından

Soluk soluğa eve girip yere uzanalı 10 dakika olmuştu. Dışardan gelen gürültüyle gözlerimi açtım. Annemler ya da Miyeon dışında burada kaldığımı bilen yoktu ama bugün geleceklerini söylememişlerdi.
Yaşadığım mahalleye nadiren birileri geldiğinden seslerin kime ait olduğunu merak edip ayağa kalktım. Kalbimde hissettiğim huzursuzlukla beraber cama yaklaştım .
Ellerinde kameraları olan bir grup insan yan taraftaki boş eve giriyordu. Taşıdıkları valizler ve müzik ekipmanlarını görmemle ellerim titremeye başlamıştı.Kendimi gizlemek için insanlardan uzak bu mahalleye taşınsam da başaramamıştım anlaşılan.
Cebimde titreyen telefonu fark edince camdan uzaklaştım.

Tek hayalim sevdiğim işi yapabilmek iken şu an sadece  dikkat çekmeden yaşamıma devam etmek istiyorum ama onu da başaramıyorum.
Aileminden uzak yaşamamın en büyük sebebi yerimi gizleyebilmek ve onlara zararım olmadan hayatta kalmaktı. Burada olsam da zarar göreceklerini biliyorum ama Seul'e dönecek kadar cesur değilim. Birkaç kişiyle karşılaştığımda bile panik atak geçirebilen birine dönüşmüştüm birkaç yıl içerisinde.

" Kim bilir ne yaptı da peşine takıldı. "

" Adamla görüşmüştür birkaç kez. Sıkılınca da inkar etmiştir yaptıklarını. "

Yaşadıklarım kadar bana inanmayan insanların sözleri de yakmıştı canımı. Tüm bunları yaşamayı ben seçmişim gibi konuştuklarını duyduğum anda delireceğimi sandım. Haftalarca hastanede kaldıktan sonra fizik tedaviyle ancak ayağa kalksam da bir cümleyle yere yıkılmıştım.
Yanımda olan ve bana inanan tek kişi Miyeon'du. "Jeon Soyeon" ortadan kaybolduktan sonra "Windy" nin sektöre girmesini sağlayan insan. Tek arkadaşım.

  " Miyeon kişisinden 5 yeni mesaj , 2 cevapsız çağrı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  " Miyeon kişisinden 5 yeni mesaj , 2 cevapsız çağrı. "






" Kelimeler incitir,
 
   özellikle de sevdiğin biri söylüyorsa. "








İyi akşamlaaar ♡
Nasılsınız ? Umarım yaz tatilini dinlenerek ve kendinizi mutlu edecek aktiviteler yaparak geçirebilirsiniz. Ben de elimden geldiğince keyifle okuyabileceğiniz bölümler yazmak için çalışacağım.

İdle'ın Dünya turunun ilk konseri bugün Seoul'de gerçekleşti. Paylaşılan videoları izledikçe orda olmayı daha çok istedim.
Siz nasıl buldunuz hazırladıkları performansları ?
Onları gördükçe daha çok gurur duyuyorum. Umarım hak ettikleri başarıyı elde edebilirler.

Hikayenin hangi yöne ilerleyeceği hakkında fikri olan var mı ? Soyeon'un endişeleri, Bangchan'in kafa karışıklığı. Beklenmeyen karşılaşmalar ve birbirlerinin hayatlarına fark etmeden dahil olmaları..

Yeni bölümde görüşmek üzere ⚘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 SAVE ME // CHAN & SOYEON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin