- Yıl 2018 -Dispatch : Cube Entertainment 'ın 2018 yılında çıkarmayı planladığı kız grubunda olması beklenen Jeon Soyeon'un şirketle olan sözleşmesini iptal ettiği açıklandı.
Cube'ün yetkililerinden gelen açıklamaya göre : " Kişisel sebeplerden ötürü sektörden ayrılan Jeon Soyeon'la sözleşmemizi sonlandırdık. Bu yıl çıkış yapması planlanan grup ise beklemeye alındı. "
Yazarın Anlatımından
Bazıları için hayat bir oyundan ibaret. Klavyedeki iki tuşla kazanıp kaybederler. Bazen de bir başkasının hayatını oynarlar o iki tuşla.
Hayranlığın birkaç level üstü olan ve " sasaeng " olarak adlandırılan kitle de idollere olan bağlılıklarını kendi yöntemlerince(?) gösterirken başkalarına verecekleri zararı umursamazlar. Bir şekilde ona ulaşmak ve hayal ettikleri şeyleri yapmak isteyecek düzeyde bencil ve saplantılı hale gelebilirler.
" Hayran " kelimesinin yakınından bile geçmeyen bu davranışlarla sevdiklerini iddaa ettieri kişiye ne kadar zarar verdiklerinin bile farkında değiller.Belki Soyeon'un hayranı olduğunu söyleyen adam da farkında değildi onu ne kadar korkuttuğunu. Şirketten çıkması için saatlerce bekleyip yürüdüğü yollarda peşinden gittiği günlerde de anlamamıştı bunları yapma sebebini. Ellerini tutmak mıydı istediği ? Yüzüne bakmak mıydı ? Konuşmak mı istiyordu onunla ? Ya da daha fazla mı yakınında olmak istiyordu ? Telefon numarasını bulduğunda gönderdiği mesajına cevap yazmadığı için miydi bu ısrarı ?
Fakat o nedenini aramıyordu. Devam etmek istiyordu. Aklı ona mantıklı bulduğu yolu yaptırıyordu. Heyecanlı buluyordu tüm bunları. Güvenlikler onu tanımasın diye kılık değiştirdiği günlerde kendini daha çok kaptırmıştı takip olayına, yaptıklarının normal olduğunu sanacak kadar çok.-Günümüz-
Chan'in Anlatımından
" Hyung nereye gidiyoruz ? "
" Jeju adasına. Tatil içeriği hazırlamamız gerekiyormuş. "
Bu muydu gerçek sebebi ? Emin değildim. İlk defa içime sinmeyen bir teklifi kabul etmiştim. Bana verilen bilgi de bu kadardı ama altında başka bir sebep olmasından endişeleniyordum.
Ben kafamdaki düşüncelerle boğuşurken Hyunjin'in bana seslendiğini duydum." Peki niye apar topar gidiyoruz ? Ayrıca uçuşumuz gizleniyormuş. Menajer hyunglar konuşurken duydum. "
Merak etmeleri çok normaldi çünkü kaçak gibi gizlice Seul'den çıkmamız söylenmişti.
" Peşimize birisi takılmasın diye gizlemişlerdir. "
Benim düşünüp toparlayamadığım cümleyi Felix söyleyivermişti. Belki de altında gizli bir neden aramaya gerek yoktu. Doğrusunun bu olduğuna inanmalıydım ki onlar da inanabilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVE ME // CHAN & SOYEON
FanfictionHer şey Chan's Room'a gelen bir mesajla başlasa da kaderleri daha fazlasını istiyor gibiydi. Yolun başındayken sahnelerden uzaklaşmak zorunda kalan bir kızla tanışan idolün duygu dolu hikayesi...