3. BÖLÜM

202 11 1
                                    

ÜSTTEKİ MÜZİK EŞLİĞİNDE OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM!😍🙏

Devran ve Aysel: Mirxan'ın kız kardeşleri
Türkan: Mirxan'ın Annesi
Jiyan: Mirxan'ın tek dostu diğer bölümlerde o da olacak

Azad ile mirxan arasındaki tartışma cihanın elindeki silahı havaya sıkmasıyla sona ermişti.

Mirxan konaktan ayrılır ayrılmaz beyaz suya arabayı sürdü, çok kötüydü.

Kötü olduğu zaman bir tek oraya gidince rahatlıyordu.

Orda bir taşın üstünde oturup bir anda aklı Arjîne gitti acaba ne

yapıyor nasıl oldu iyi mi, iyi davranıyor mu konaktakiler ona

biraz öyle böyle düşündükten sonra şirkete gitmesi lazımdı

imzalayacağı bir kaç evrak vardı. şirkete gitmek için arabaya bindi ve yola koyuldu ama aklı hâlâ arjindeydi.

Arjîn ona ne yapmıştı da bir türlü aklından çıkmıyordu.

Mirxandan

Konaktan ayrılır ayrılmaz tek bir yer vardı beni rahatlacak.

Oraya doğru yola koyuldum. Konaktakiler durduk yere suçladılar beni ne yaptım ben sadece kızlarını evine bıraktım.

O azad arjînle beni el ele görünce niye bu kadar sinirlendi acaba arjîne karşı bir şey mi hissediyordu ya da aramızda bir şey olduğunu mu düşündü.

O sinirli nefret bakışı yetmiyormuş gibi gelip bana saldırdı.

İstediğim yere gelmiştim bir kaya gördüm, hemen orda

oturdum ve Arjîni düşünmeye başladım. Çok güzel gözleri ve uzun saçlarıda gözümden kaçmadı.

Onu niye durduk yere düşünüyorum ki, belki bir sevdiği vardır onu düşünmek istemiyorum artık.

Neyse benim şirkete gidip evrakları imzalamam gerekiyordu nasıl unuturum.

Hemen bir koşu arabaya bindim ve şirkete doğru arabayı sürdüm.

Yarım saat sonra...
Şirkete geldim evrakları imzalayıp daha fazla kalmadım orda. Konağa gittim.
Akşam yemeğini yemek için beni bekliyorlardı annem kardeşim beni dalgın görünce dayanamayıp niye bugün dalgın olduğumu sordular.

Bende içimi döktüm onlara her şeyi baştan sona kadar anlattım onlara ikisi de birbirine bakarak gülümsedi.

Niye gülümsediklerini sordum ama söylemeyip boşver dediler.

Bende daha fazla masada durmadan odama çıktım.

Kıyafet çıkartmak için gardropa yöneldim ve ceketimi yatağın

üzerine bırakırken baktım birsey düştü yere onu almak için yere

oturdum yatağın altına girmiş çıkarttım ordan, bir de baktım

neymiş 'bir halhal' bu nasıl ceketime girmiş diye düşünürken

Arjîn bir anda geldi aklıma kesin o düşürdü dedim kendi kendime

çünkü o bayılırken onu kucağıma almıştım, herhalde o zaman düşmüş.

Halhalı solyanıma koyup gülümsedim birşeyde diyemiyor insan nasıl bir duyguysa artık neyse halhalı babamdan kalan kutuma koyup kıyafetlerimi çıkardıktan sonra banyoya gittim.

Duş almam iyi olacaktı neyse duşumu aldım sonra yatağıma uzandım arjîni düşüne düşüne uykuya dalmışım.

Arjînden

Bugün çok yorucu bir gün olmuştu benim için.

Duşumu aldım sonra avluya çıktım herkes odasında bir şeyler ile uğraşıyordu.

Bende avludaki koltuğa oturdum bizim hizmetkârlardan Gül geldi yanıma çok seviyordu beni,

bende tabii onu çok seviyordum kahve yapmıştı ikimize bende aldım içtim o konuştu ben cevap verdim.

En sonunda dur yeter dedim boğuldum o kadar çok konuşmayı seviyordu ki en sonunda ben Güle bir soru sormak istedim o herşeyi bilirdi.

Gül dedim.

Arjîn: ... Gül

Gül: Söyle Arjîn'im

Arjîn: Sana bir şey diyeceğim ama yanlış anlamıyacağına söz ver.

Gül: Söyleyeceksen söyle arjîn meraktan çatladım ha vallahi yanlış anlamak yok.

Arjîn: Tamam tamam söylüyorum. Bu mirxan ağa kimlerdendir neyin nesidir biliyor musun? Merak ettim bir an.

Gül: (Gülümseyerek) Ne yapacaksın arjîn hanım bu mirxan ağayı.

Arjîn: (Utanarak) Gül ya demedim mi yanlış anlamıyacaksın ne yapacam Ağa'nı tamam söyleme boşver. Ben gidiyorum

Gül: ( Gülerek)Tamam tamam gitme bir yere dur söylüyorum.

Arjîn: Hayır söyleme boşver ne yapacam mirxan'ı.

Gül: Mirxan Ağa deyip biraz duraksadı. Mirxan Ağa'nın babası Kikan aşiretinin ağasıydı babası ölünce mecburen o, küçük yaşta aşiretin başına geçti. Naçirvanların tek erkek vârisi. Evlenmemiş, evlenmeyi de düşünmüyormuş. Hem şirketin başında hem de aşiretinin başında 2 kız kardeşi var. Büyüğü Devran küçüğü ise Ayseldir.

Arjîn: (Şaşkınlıkla gül'ü dinliyordu) Oha gül bunları nerden öğrendin kız sen.

Gül: (Gülerek) Başka birşey var mı Arjîn hanım.

Arjîn: ( Gülerek) yok canım başka bir şey olduğunda bulurum seni.

Gül'ü öperek yanından ayrıldı.

Gül mutfağa arjîn de odasına çıktı.

Kafasındaki soru işaretleri kalmamıştı artık .

Güzelce yatağına uzandı iyi bir uyku çekmek istiyordu artık.

Bölümler kısa biliyorum ama şimdilik idare edin🙏☺️

Ve olduğunca destek olur musunuz?

Mirxan ve Arjîn hakkında ne düşünüyorsunuz yorumlarda belirtin lütfen.🙏😍

Mirxan Ve Arjîn'in Dillere Destan AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin