אחרי שכולם נרגעו מה"טנלובלה" ("מה זה טנלובה?! זה ט.נ.ל.ו.ב.ל.ה רון לא טנלובה ועזוב לא משנה...")
הקטנה שהתרחשה שם הם סוף סוף התחילו לארגן.הם התחלקו לזוגות רון והארי ביחד וג'יני והרמיוני ביחד ופרד וג'ורג', התפקידים היו כאלה:
רון והארי לסדר את המשחקים למסיבת פיג'מות.
הרמיוני וג'יני לאפות את העוגיות.
פרד וג'ורג' טוב... הם אחראים על השטויות והאווירה.~רון והארי מסדרים ומתפתחת ביניהם שיחה~
"היי הארי...?"
"כן?"
"תגיד שאתה וג'יני דיברתם קודם"
"נו..."
"על מה דיברתם?"
"לא משהו חשוב,למה?"
"סתם.."
"נוו רון מה קרה!"
"כלום פשוט זוכר את מה שאמרת להרמיוני אתה יודע זה נו שקראת לה מיס וויזלי"
"כן.."
"אתם דיברתם עלינו? כאילו אתה יודע עלי ועל הרמיוני כזוג"
"יכול להיות למה זה כל כך משנה לך יכול להיות שמישהו כאן קצת מאוהב😏?"
מ-מה אני לא אמרתי את זה,האריי תפסיק עם הפרצוף הזה!!!"
"אם אתה לא אז למה אתה כל כך מסמיק אעע?"
ככה כי כי! אוף... יכול להיות שאני קצת מאוהב בהרמיוני..., אבל הארי אני מזהיר אותך שלא תעז להוציא מילה על מה שקרה פה!!"
"ברור אני לעולם לא אספר אבל בוא נחזור להרמיוני אתה בטוח שאתה רק קצת מאוהב?"
אוקיי הבנתי אותך אני רון וויזלי מאוהב לגמרי בהרמיוני גריינג'ר טוב לך?!!"~בדיוק באותו הזמן מתקיימת גם שיחה בין הרמיוני לג'יני והיא דיי דומה~
"היי ג'יני נכון מה שהארי אמר מקודם את יודעת כאילו עליי ועל רון את באמת חושבת שהוא התכוון לזה?"
"אני לא חושבת אני בטוחה"
"באמת?!כאילו מאיפה את יודעת?"
"בואי נגיד שדיברנו..."
"אווו עכשיו זה נהיה מעניין דיברתם?על מה דיברתם מיס וויזלי או שעליי לומר מיס פוטר"
" דבר ראשון תמניכי את הקול! דבר שני תירגעי כי דיברנו עליכם"
"מה זאת אומרת דיברתם עלינו?!"
"את אמורה להיות חכמה לא?"
"אני הבנתי על מה דיברת ויש לי שני דברים לומר על זה דבר ראשון שלא תעזי לדבר על זה עם מישהו עוד פעם דבר שני נו מה אמרתם??"
"אני רואה שמישהי כאן סקרנית😏"
"אויי תשתקי ותספרי לי כבר!!"
"אוקיי! אוקיי! אז ככה..."אחרי שרון והארי סיימו לסדר והם הצטרפו לג'יני והרמיוני שעוד אפו את העוגיות.
כשרון והארי הצטרפו לבנות הרמיוני שלחה לג'יני מבט וג'יני החזירה לה והבנים שלא הבינו מה קורה פשוט הסתכלו אחד על השני מבולבלים,זה היה שקט מלחיץ ובעיקר מביך ואז אמרה ג'יני "הארי רוצה לעזור לי רגע במשהו למעלה?" "בטח".
וכך יצא שרון והרמיוני נשארו לבד במטבח.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
החלק הזה הופך להיות מנקודת המבט של הרמיוני.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
YOU ARE READING
לילה בבית משפחת וויזלי - היני
Fanfictionהארי מגיע לבית הוויזלים בחופש הגדול והוא נורא מתרגש הוא תמיד מתרגש כשהוא מגיע לוויזלים אבל לא, הפעם זה היה שונה... הלילה הוא רון,הרמיוני,פרד וג'ורג' וג'יני הולכים לעשות מסיבת פיג'מות גדולה והוא ממש מחכה לזה מכמה סיבות: 1. זה הולך להיות לילה משוגע ו...