Nama aku Xavier. But mostly people will call me using this nickname 'shadow'.
Nk tahu kenapa? Well.. Panjang ceritanya
Kalau diceritakan, mahu abis 7 hari 7 mlm.
Gurau je.
Nk dijadikan cerita.. Aku adalah salah seorang pewaris yg bakal mewarisi legasi MAFIA yg diwarisi dari satu keturunan hinggalah smpi kepada generasi pada masa kini.
Agak cliché ....
Aku tahu itu. Tapi itulah hakikatnya.
Aku digeruni ramai. Bkn bermaksud utk riak ye tuan tuan dan puan puan sekalian.
Ini adalah FAKTA.. Ulang skali lagi.. Fakta.
Titik. Nota. Full stop. End of story. Got it?
Aku tak rasa aku seorang yg ditakuti.
Sbb apa? Sbb ramai yg x nmpk perwatakan sebenar aku. Dari luar mungkin menampakkan yg aku ni seorang yg gerun, tegas, kejam dan lain lain perkataan yg sinonim dgnnya.
Tapi hakikatnya, aku bagaikan kanak kanak yg tersangkut, tersekat (dan mcm mcm ter lagi la)
dlm saiz tubuh badan org dewasa.
Membunuh? Jgn ckp la..
Setiap korang mesti ada bende yg korang obses kan? Mcm kau obses dgn crush kau. Obses dgn anime. Obses dgn k-pop dan lain lain lagi la.
Sama jgk bagi aku.
Membunuh adalah satu bende yg aku obses, yg aku jadikan sebagai hobi aku. Dia bagaikan satu tali yg terus mengikat aku dan menarik aku terus menuju ke jln yg lebih gelap. Fulamakk.. Berfalsafah plk gue di sini. Jap, nk riak jap. Haha
Gurauu saja maa..
Okkk! Back to the story.
Berdasarkan apa yg aku katakan tadi,
Mungkin ade sesetengah org menggangap aku ini adalah psycho..
Mungkin benar. Mungkin salah.
Entah lerr..
Aku adalah jenis org yg negatif.
Aku lebih byk perkara yg dibenci berbanding dgn perkara yg disukai.
Contohnya? Aku benci tempat sesak, rama rama, dgr org berckp, keluar rumah, insan yg bernama kawan, aktiviti luar dan byk lagi.
Aku bole dikira sebagai introvert...
Camner tuu? Introvert, tapi suka membunuh?
Well, aku hanya akan keluar mencari mangsa hanya pada waktu malam. X main la culik2 org waktu siang siang hari. Klau tertangkap gan polis,naya woo. And perkara paling aku benci..adalah perempuan. Bagi aku, bagi kami yg bergelar mafia, perempuan( tak termasuk ahli keluarga mcm mama dan adik beradik)akan menyusahkan kami..kenapa? Tah ler.. Aku cuma fikir serabut bila diaorang ade berdekatan dgn aku. Aku be like : eeii.. Pompuan ni.. Semak ah!
Yes...my honest thought about girl/women.
YOU ARE READING
The Devil
RomanceCerita ni pasal apa? Baca je. Tapi x tahu la ok ke tidak.. Selamat membaca! P/s: saya budak baru belajar. Klau ade salah silap, sila maafkan saya 🙏 Btw, abaikan cover book tu. Author budak baru mula. Nnty author edit balik.