Sanırım kendi kendime konuşma alışkanlığına bir son vermeliydim.
Ama o halisilasyon yüreğimi ağzımdan çıkartıcaktı, garip bir şeye benziyordu. Tekrar bir otobüse binip cama kafamı yasladım. Zaman zaman otobüste yada herhangi bir arabada yolculuk yaparken ölme fikri aklıma geliyor. Gerçi Tanrı beni ne cennetine alır ne de cehennemine.
Ne gülünç zavallı bir insanım. Hoşya bir çok insan beni insan olarak görmez zaten. Bu sefer babam telefonlarımı meşgul ediyordu. Ona büyük bir kinim vardı. Baya bir yaşlanmış olsada bir genç kadar çapkındı. Bu yaşıma geldim hala o enayi adamın yasını tutuyorum yalanıyla dolanıyorum. Ölen enayi kocamı sevmeme rağmen evlendim.
E sevmiyosan niye evlendin? Niye dırdır edip duruyorsun? Der gibisiniz.
Haklısınız, bende sadece laf olsun diye evlendim.
O sırada ötobüs aniden durdu öne doğru uçtum, alnımı ön koltuğa vurdum. Acıdan yüzümü buruşturdum.
Yanıma birinin oturduğunu hissedince toparlanmaya çalıştım.
-Acınızı gizlemeniz gerekmiyor?
Sese doğru döndüm. Gözlerimi kırpıştırdım.
Siktir, benim yaşımda ki bir kadının kolay kanabiliceği bir yüze sahipti.
-Ayrıca buz koysanız iyi olacak, şişecek gibi duruyor.
Elimi alnıma götürdüm. Ah cidden şişicek gibiydi. Sinirle önüme geri döndüm. Böyle bir güne lanet okuma karınca kadar küçük gelirdi.
-Sizi sinirlendiricek birşey mi dedim acaba?
Dikkatimi çeken ince düşünmesi değil de eski italyan ağzıyla konuşmasıydı. Hoştu.
-Hayır sizinle alakası yok. Düşünceniz için de teşekkürler.
-Eğer birine sinirleniyorsanız, sinirinizi canavar gibi kullanmanız büyük bir haktır.
Öyle baka kaldım.
-Neyse ben burada ineyim.
Bir anda inip gözden kayboldu. Ah, ya
deliriyorum yada o adam çekicilikle harmanlanmış tuaf bir adamdı.
Sonunda anlamsız otobüs yolculuğum bitmişti. Evimin önünde inmek büyük bir şanstır. Zaten tek bunda şansım tutmuştu.
İşsiz olmam yetmiyormuş gibi evime haciz gelmesi an meselesiydi.
Annemi tekrar aradım. İlk çalışta açmıştı, şaşırttı.
-İşlerim vardı açamadım.
-Önemli değil canım. Nasılsın?
-Bildiğin gibi.
-Yanında ki adam kim?
-Ne?
YOU ARE READING
ŞEYTANIN SEVGİLİSİ
Teen Fiction"Benim dumansız ateşimin kölesi olmaya hazır mısın?"