¹⁵

294 38 28
                                    

Sevgili Sana,

Şuan karşımda kafanı masanın üstüne yaslamış,balkondan şehiri seyrederken uyuya kalmışsın.Mükemmel bir şaheseri izlediğimi düşünüyorum.Öyle huzurlu uyuyorsun ki,iyiki gelmişim diyorum içimden.

Senin evindeyim ve kendimi hiç hissetmediğim kadar iyi hissediyorum. Uzun zamandır bugün için izin almaya çalışıyordum ailemden.Sen uyurken evini gezdim.Odanın kapısının açık olduğunu görüp içeri girdim,bu günlüğü buldum.Günlüğünün diğer sayfalarını okudum.Son 14 sayfa sadece benim hakkımda yazılmış.Bana aşık olduğunu söylemişsin.Bunu söylemem beni iyi hissettiriyor,eğer bunu bilmek seni de mutlu edecekse söyleyeyim, duygularımız karşılıklı.

İlk defa benim için endişelenen biri vardı,o da sendin.Bana çok güzel baktığını farkettim.Gözlerin parlıyordu.
Ama bana öyle bakma, öldürüyorsun beni.

Ben seni ilk görüşte sevdim,aşık oldum.Seni iyi ki tanımışım.Bu okula gelmemek için ağlamıştım oysaki,iyi ki gelmişim.İlk defa aileme bunun için teşekkür ediyorum.

Ve seni son zamanlar değersiz hissettirdiğim için özür dilerim.Sana"beni yanlız bırakmazsan engellemek zorunda kalacağım."mesajını da ben yazmamıştım.
Annem sürekli telefonumu kurcalıyor.O yazmış mesajı.Ben seninle vakit geçirmek için elimden geleni yaptım Sana,lütfen bana inan.Ben,böyle bir ailede olmak istemezdim ama elimden gelen birşey yok.
Zaten ailem aşık olmama bile izin vermiyordu ki benim..

Hayatıma gelip karanlık gecelerimi aydınlattığın için teşekkür ederim.Bu gece ise yeni yılımı seninle geçireceğim sevgilim.Seni seviyorum.

Seni ilk görüşte seven Momo'dan,
Kurtarıcı melek Sana'ya.

31.12.2021









The end

★☆★

bana öyle bakma || samo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin