𝙽𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 -𝙺𝚊𝚢𝚘
♡︎♡︎♡︎
𝐀 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐮𝐥𝐥 𝐫𝐨𝐨𝐦... Cheong-san immediately woke up he quickly tried to stand up but, fell. He groaned at the pain he felt in his legs. He grabbed onto a wooden desk that was in the room and tried to stand up. As he stood up he glanced at the bed and noticed Gwi-nam was 𝗴𝗼𝗻𝗲. "Of course, that asshole left," Cheong-san muttered. He got dressed and went outside to find a wonderful smell of bibimbap.
"Cheong-san... i-is that y-you?" He quickly turned around to find On-jo and Nam-ra standing hand in hand. "On-jo!" He quickly pulled her into a hug. "Cheong-san you jerk I thought I would never see you again!" She said as she started crying. The three of them walked to a bibimbap stall they were catching up. Cheong-san was quite surprised when he noticed how open Nam-ra was to him.
Cheong-san was having a great conversation when someone tapped his shoulder. He turned around to see Gwi-nam standing there. "Gwi-nam, what is he doing here!?" On-jo exclaimed. "Uhm well." God, what was he meant to say... "I'm here for my boyfriend what else," Gwi-nam said. "What..?" Since when were they boyfriends..? "You and Cheong-san...?"
°•♡•° °•♡•°
God how stupid that day was to Cheong-san. He still remembers the faces when he told all his friends they were dating. Luckily, all his friends made it safely to the camp so he was able to tell all his friends. Some were shocked, angry, and disappointed but they all came around.
Now he and Gwi-nam we're getting 𝗺𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱.
𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲, 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦'𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲. 𝐀𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞. 𝐒𝐨𝐟𝐭 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠. 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐬𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐮𝐪𝐮𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐬𝐭𝐞𝐥 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐮𝐢𝐭, 𝐯𝐞𝐢𝐥, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐲 𝐠𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐫𝐨𝐬𝐞 𝐠𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐦𝐬. 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐞𝐧. 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝.
꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂ ꧁꧂
𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐲 𝐧𝐨𝐰 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐞. 𝐓𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐞𝐜𝐨𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧'𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐇𝐞'𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝. "𝐂𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞?" 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. "𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐞!" 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐰 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐦....
ℬℴ𝓃𝓊𝓈 𑁍
𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐞𝐥𝐥! 𝐍𝐨𝐰 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐅𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥.𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧'𝐬 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲. 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐫𝐜𝐨𝐬𝐬 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧'𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐫𝐬. "𝐌𝐚𝐲 𝐈?" 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝. 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐧𝐨 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧'𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐮𝐛𝐞. 𝐇𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧. 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐜𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐞𝐫. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐨 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐂𝐡𝐞𝐨𝐧𝐠-𝐬𝐚𝐧 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦. 𝐋𝐞𝐭𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐢𝐭 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠.
𝓕𝓲𝓷 (it just means end in Hispanic movies dw)
A͟n͟d͟ t͟h͟a͟t͟s͟ h͟o͟w͟ o͟u͟r͟ s͟t͟o͟r͟y͟ e͟n͟d͟s͟ t͟y͟s͟m͟ f͟o͟r͟ r͟e͟a͟d͟i͟n͟g͟ d͟w͟ I͟ w͟i͟l͟l͟ b͟e͟ w͟r͟i͟t͟i͟n͟g͟ a͟ e͟v͟e͟n͟ b͟e͟t͟t͟e͟r͟ s͟t͟o͟r͟y͟ a͟b͟o͟u͟t͟ t͟h͟e͟s͟e͟ t͟w͟o͟ ;) -K͟a͟y͟o͟ ♡︎
YOU ARE READING
𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮
Fanfic𝗪𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗚𝘄𝗶-𝗻𝗮𝗺 𝗶𝘀 𝘁𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗸𝗶𝗹𝗹 𝗖𝗵𝗲𝗼𝗴-𝘀𝗮𝗻 𝗵𝗲 "𝗮𝗰𝗰𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹𝗹𝘆" 𝗰𝗮𝘁𝗰𝗵𝗲𝘀 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗖𝗵𝗲𝗼𝗻𝗴-𝘀𝗮𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲𝘀 𝗼𝗯𝘀𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗼𝗼𝗿 𝗯𝗼𝘆 (𝕌𝕡𝕕𝕒𝕥...