♡♡♡♡♡♡♡
Merhaba benim adım yoshiro araki 16 yaşındayım lise 3'e gidiyorum annemle babam ben 3 yaşındayken ayrılmışlar benim velayetimi annem aldı ve onunla yaşıyorum arada sırada babamda kalıyorum babam tekrar evlenmişti ve bir oğlu vardı yani benim kardeşim oluyor ama o benle konuşmazdı buda beni üzmedi çünkü bana daha alışamamıştı annem ise evlenmedi bana üvey baba getirmek istememişti erkek kardeşim yani jiro daha 13 yaşında ve orta okul son du babamın eşi çok iyi bir kadındı benle çok iyi ilgilendi onu seviyordum ama kardeşimin beni pek sevmediğini biliyordum jiro herkesin yanında beni seviyormuş gibi yapıyordu ama aslında benden nefret ediyordu neyse pazar günüydü geceydi ve artık yatmam gerekiyordu çünkü yarın sabah okul vardı bende direk yatıp uyudum.
*Ertesi sabah*
Okula gitmek için uyandım duş alıp dişlerimi fırçaladım ve okul ünüformamı giyip aşağıya kahvaltıya indim babam ve eşi kahvaltıda beni bekliyorlardı hemen oturup kahvaltımı yapıyordum ve masada jiro'nun olmadığını gördümYoshiro:baba jiro nerede?
B:şimdi gelir okul ünüformasını giyiyordur.
Yoshiro:tm
Bir kaç dakika sonra jiro aşağıya indi ve okula gitmek için kapıya doğru gitti üvey annem jiroya seslendiA:jiro oğlum nereye? daha kahvaltını etmedin gel kahvaltını yap ablanla gidersin okula.
Ama jiro aç olmadığı okulda yapacağını söyledi bende kahvaltımı bitirir bitirmez jiro ile okula yola çıktık yolda onunla sohbet etmek istiyordum ama benle konuşmuyordu bile söyledimğim her şeye cevap vermezdi neyse jiro kendi okuluna bende kendi okuluma doğru ilerliyordum sınıfa girdim sırama oturdum ve en yakın arkadaşım mikasa beni korkuttu gerçi bunu her sınıfa geldiğim gün yapıyordu (sjjsjsjs) mikasa benim küçüklük arkadaşım bizi ikiz zanarlardı çünkü birbirimize bağlıydık mikasayla sohbet ederken mikasa bana şöyle dedi.Mikasa:hey yoshiro bugün okula yeni bir öğrenci gelecekmiş biliyormusun kız?
Yoshiro:bilmiyordum kimmiş bu yeni öğrenci tanıyormusun?
Mikasa:aptal yeni öğrenci bu nereden taniyim kızmı erkekmi bilmem
Yoshiro:tm (😂😂😂😂)
Mikasa:bunda gülünecek ne var knk ya
Yoshiro:şakalaşıyorum senle knk
Mikasa:😂😂😂😂
Biraz sohbetten sonra mikasayla sıralarımıza geçtik öğretmen geldi veÖ:evet bugün aramıza yeni bir öğrenci katıldı gelebilirsin.
Kazuma:merhaba ben kazuma yoshikawa 17 yaşındayım umarım iyi anlaşırız.
Bu çocuk kimdi bilmiyorum ama çok yakuşukluydu ama takmadım arkamda boş bir sıra vardı kazuma arkamdaki sıraya oturdu bana bana bakıyordu beni biraz ürkütmüştü ama kötü niyetli değil diye düşündüm ve derse odaklandım sonra zil çaldı (öğrenciyi kurtaran zil uwu) kazuma yanıma gelipKazuma: merhaba ben kazuma.
Diyip elimi sıktı bende
Yoshiro:bende yoshiro memnun oldum kazuma.
Diyip konuştum kazumayala biraz sohbet ediyorduk kazuma gözlerime içine bakıyordu ben biraz utanmıştım
*DEVAM EDECEK*...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yandere boyfriend
Short Storyyoshiro adında bir kız var bir gün okula yeni gelen öğrenci kazuma adındaki çocuk yoshiro'ya aşık olur ve aslında kazuma yandere boy'dur.