𒊹︎︎︎
𝘼/𝙉: 𝘓𝘰𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘢𝘥, 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘛𝘩𝘦 𝘓𝘢𝘵𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵, 𝘉𝘦𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘚𝘵𝘶𝘧𝘧, 𝘈𝘭𝘴𝘰 𝘣𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝙖𝙡𝙨𝙤- 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘰𝘰𝘧 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘎𝘳𝘢𝘮𝘮𝘢𝘳, 𝘴𝘱𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.
𝙎𝙪𝙢𝙢𝙖𝙧𝙮. 𝘎𝘩𝘰𝘴𝘵𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘴 𝘐𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘥𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘚𝘵𝘦𝘢𝘮𝘺 𝘗𝘩𝘰𝘯𝘦𝘤𝘢𝘭𝘭.
𝙒𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜𝙨. 𝘝𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘬, 𝘔𝘢𝘴𝘬 𝘬𝘪𝘯𝘬, 𝘋𝘦𝘨𝘳𝘢𝘥𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘊𝘳𝘦𝘢𝘮𝘱𝘪𝘦, 𝘚𝘰𝘮𝘯𝘰𝘱𝘩𝘪𝘭𝘪𝘢, 𝘖𝘳𝘢𝘭, 𝘉𝘰𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦(? 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘎𝘦𝘵𝘴 𝘛𝘪𝘦𝘥 𝘜𝘱) 𝘚𝘪𝘻𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘬(𝘉𝘭𝘪𝘯𝘬 & 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘪𝘵)
𝙋𝙖𝙞𝙧𝙞𝙣𝙜𝙨. 𝘖𝘣𝘴𝘦𝘴𝘴𝘪𝘷𝘦!𝘎𝘩𝘰𝘴𝘵𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘟 𝘚𝘶𝘣!𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳.
𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘐𝘴 𝘈𝘍𝘈𝘉 𝘸 𝘛𝘩𝘦𝘺/𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘗𝘳𝘰𝘶𝘯𝘰𝘶𝘯𝘴
𝙒𝙤𝙧𝙙𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩. 2752 (𝙇𝙤𝙣𝙜 𝙧𝙚𝙖𝙙)
𒊹︎︎︎
𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗌 𝖲𝗈𝖿𝗍𝗅𝗒 𝖥𝗋𝖺𝗂𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽, 𝖳𝗁𝖾 𝖺𝖼𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝖸/𝗇'𝗌 𝗅𝖾𝗀𝗌 𝖱𝖾𝗆𝗂𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖮𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖫𝖾𝗐𝖽 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾𝖼𝖺𝗅𝗅 , 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗂𝗀𝗁, 𝖫𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖡𝖾𝖽, 𝖦𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖡𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖣𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖦𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽.𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖥𝗅𝗂𝗉 𝗂𝗍 𝗈𝗉𝖾𝗇, 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖤𝗒𝖾𝗌 𝖽𝗋𝗈𝗈𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖱𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖡𝗈𝗈𝗄, 𝖥𝗅𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖯𝖺𝗀𝖾𝗌, 𝖲𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝖣𝗋𝗂𝖿𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉.
𝖦𝗁𝗈𝗌𝗍𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖢𝗅𝖺𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍𝗅𝗒 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖢𝗈𝗅𝖽 𝖱𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖥𝗂𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖡𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝗍𝖾𝗉 𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝖾 𝖲𝗁𝗂𝗆𝗆𝗂𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝖽, 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖧𝖺𝗏𝖾𝗇𝗍 𝖶𝗈𝗄𝖾𝗇 𝗎𝗉, 𝖧𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗌.
𝖧𝗂𝗌 𝖡𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖲𝗍𝖾𝖺𝖽𝗂𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖧𝖾 𝖶𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋, 𝖳𝗋𝖺𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖦𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝖡𝗅𝖺𝗇𝗄𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖧𝗎𝗀𝗀𝖾𝖽 𝖡𝗈𝖽𝗒, 𝖺 𝖰𝗎𝗂𝖾𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗆𝗉𝖾𝗋 𝖫𝖾𝖿𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌, 𝖧𝗂𝗌 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖳𝗁𝗋𝗈𝖺𝗍 𝖺𝗌 𝖧𝖾 𝖳𝗈𝗋𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒, 𝖯𝗅𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖪𝗇𝗂𝖿𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖲𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖡𝖾𝖽𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖳𝖺𝖻𝗅𝖾.
YOU ARE READING
𒊹︎︎︎𝙂𝙝𝙤𝙨𝙩𝙁𝙖𝙘𝙚 𝙤𝙣𝙚-𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 & 𝙙𝙧𝙖𝙗𝙗𝙡𝙚𝙨𒊹︎︎︎
Fanfiction. 𝘊𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘍𝘳𝘰𝘮 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮 . 𝘋𝘰𝘦𝘴 𝘙𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘴 . 𝘋𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘔𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘉𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘈𝘍𝘈𝘉 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘛𝘳𝘰𝘶𝘣𝘭𝘦 𝘞𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘈𝘔𝘈𝘉 𝘚𝘰, 𝘐 𝘮𝘢𝘺 𝘯𝘰𝘵 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘜𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘵𝘴 𝘙�...