8. Bölüm

213 5 5
                                    

Bana iyice yaklaştı ve beni yumuşak bir şekilde öpmeye başladı. Öpüşü şefkatliydi ve yumuşak öpüyordu.Bu benim hoşuma gitmişti.Bende onun öpüşüne karşılık verdim.Ben bu çocuğa iyice aşık oluyordum.Suyun geceden kalma soğuk olmasına küfrederek onun güzelim dudaklarından ayrıldım.Buda onu farketmiş olcakki o da benden ayrıldı.Beni daha çok üşütmemek için havuzdan çıktık.Eve girerken bana baktı sonra küçük bir öpücük daha bıraktı.Onu delice öpmek hatta onun olmak istiyordum evet cidden bunu istiyordum! Sıra bendeydi sanırım ona yaklaştım ve bedenlerimizi kitledim. Onu biraz azdırmak istiyordum sadece onu sürtündüm bundan keyif almış olacak ki benim bu sefer biraz daha sert ve ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Eve girmiştik ben Bora'nın kucağında hala onunla öpüşüyordum.Onu öpmek nutella yemek gibi birşeydi.Onu bırakmak istemiyordum.Beni yavaşca merdivenlerden çıkarırken ben hala onun kucağındaydım onu öpüyodum.Yavaşca beni odama yatağıma bıraktı ve seni seviyorum canım diyerek son kez beni öptü. Bende hemen ekledim karnın acıkmadı mı hala senin valla ben açlıktan ölcem diyip merdivenlerden koşarak indim ve mükemmel hazırladığım kahvaltıya bir bakış attım.Çok güzel de hazırlamıştım be!



***

Biz yemeği yemiş kahvaltıyı toplamıştık. Borada dışarı cıkmıştı.Akşam 19:00 'da hazır olmamı yemeğe gidiceğimizide belirmişti ve saat 4' e geliyordu biraz daha film izledikten sonra hazırlancaktım.Film bittiğinde saat 17:44' e geliyordu.Hemen duşa girmeden önce ne giyeceğime baktım bu akşam güzel bir yerde yemek yiyeceğimiz için çok açık giymemeyi planlıyordum.Pudra renginde sırt dekolteli yaklaşık dizimin 1 karış üstünde çok tatlı bir elbisemi görünce hemen onu aldım ve yatağının üstüne koydum.Gece üşüyeceğim için elbisenin üstüne beyaz bir ceketimi de koydum nolur nolmaz aldım ve hemen elbisemin yanına koydum.Çok şanslıydım ki elbisemin aynı renginde bir topuklu ayakkabım vardı.Onuda yatağımın yanına koydum.Şimdi birde küçük çanta buldummu tammamdır dedim içimden ve ordan küçük bir çanta dikkatimi çekti elime aldım ve elbisemin yanına koydum uyuyordu hemen onuda yatağa atıp duşa girmem gerekiyordu çünkü saat 6 olmuştu.Duştan çıktığımda saat 18:34'tü hemen giyindim saçlarımı taradım kuruladım kalın bir tarak ile saçlarımı fön makinesiyle kalın ve doğal dalgalar yaptım saçım bittiinde hemen sade bir makyaj yaptım.Bir eyeliner çektim ve tatlı bir pembe ruj sürdüm işte hazırdım.Bir kaç fıs parfüm sıktıktan sonra çantama pembe rujumu telefonumu ve cüzdanımı attım ve borayı beklemeye başladım.Beni çok bekletmeden zil çaldı ve hemen aşağı kapıyı açmaya gittim.Bora beni gördüğünde iltifatlar edip dudağıma küçük bir buse kondurdu.Arabaya binerken kapımı açmış binmemi sağlamıştı bende nazikçe teşekür edip restorana doğru yol aldık.Geldiğimiz mekan çok ama çok pahalıya benziyordu.Hemen bizi kapıda karşıladılar ve hangi masaya oturacağımızı nazikçe gösterdiler.Yemeklerimizi yerken çok sessizdik.Ve bu benim için daha iyi oluyordu konuşmak istemiyordum açıkcası sadece gözlerimizin konuşmasını istiyordum.Acaba ilerimi gittim dedim kendi kendime o benim için yasak bir maddeydi ve ben onu sürekli kullanıyordum.Bunları babam duysa napardı beni acaba dövermiydi? sövermiydi? kendime kızdım ben napıyorum galiba kötü olduğumu Borada anlamıştı ki Kalkalım mı? diye sordu.Zaten yemeklerimizde bitirmiştik.Ben hiç itiraz etmeeden kafamı salladım ve arabaya kadar sessiz bir şekilde gittik.Yorulmuştum uykum gelmişti ve kendimi çok kötü hissediyordum şuan Boraya ihtiyacım vardı ama o bana yasaktı yasak olması lazımdı.Yolda düşünürken eve geldiğimizi farkettim.Eve girdiğimizde direk ben odama yöneldim ve üstümü çıkarıp pijamalarımı giydim.Dişlerimide fırçalayıp yatağıma girdim.Ama birden yavaşca odamın kapısı tıklandı ses vermeyince içeri girdi kim diye arkamı döndüğümde....





Multide öpüşme sahnemiz.Çakma Kuzen devam ediyorrr ...Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çakma KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin