Arkamı dönmem ile o çocukla karşılaştım baya yakışıklı olduğunu farkına vardım ve bu yakışıklı çocuğun beni kusarken görmüş olması kendimden iğrenmeme neden oldu .Bi anda çıkıp gidince bi kötü oldum ve ağzıma o iğrenç tat geldi ve biraz daha kustum yavaşca ayağa kalktın elimi yüzümü yikadim aynaya baktım ve çökmüş bir Özge gördüm karşımda biraz makyaj yapmam geregine vardım ve biraz fondeten ile yüzümu kapadim ince bir kalem ve dudak parlaticisi sürdüm ve dışarı çıktım dışarıda rahat bir tavır ile beni bekleyen o yakışıklı çocuğu görünce içim bi pır pır ett.Elindeki su şişesini elime aldım ve "Teşekürler" dedim kısaca oda baş sallayıp hızlı adımlarla çıkıp gitti .Hemen ardından bende arabaya atlayıp evin yolunu tuttum.Eve geldiğimde ilk duyduğum söz beni yerime sabitlemisti anem ile babam konusuyor annem ise ağlıyordu babam tekrar etti IZMIR'E TAŞINIYORUZ ! ÖZGEYE SOYLIYELIM !EN KISA ZAMANDA !
Duyduğum sözler beni yerime sabitlemeye yetmişti biz Izmir 'e ki taşınıyorduk hayıır ben gitmek istemiyorumm !! Annemler beni gördüklerinde aslında babaminda gözlerinin dolduğunu fak ettim çünkü İSTANBUL babamın doğduğu büyüdüğü anemle evlendiği ve benim doğduğum sehirdi burası babam için önemliydi ama İzmir orada bir şirket kurmamız gerektigini biliyordum ama taşınmamiz kadar önemli olacağını hiç zanntemedim annemin yanina gittim ve ;
-Siz gidin ben burada kalacağım babam halimi anlamış olcak ki hiç zorlamadan Tamam dedi . Annem bana sıkıca sarıldı ve annemlerin bu akşam hatta 1 saat sonra gideceğimi öğrenince içim parçalandı ve anneme sıkıca sarildim aynı şekilde babamada onları uğurlayinca içinden bir şeylerin koptugunu hisseddim.Artık bu kocaman evde tek basimaydim ....
Kısa olduğunu biliyorum ama anca ;) yarın devam edecegimmm :)