10. DZIECIAKU ODBIERZ

1K 60 13
                                    


Dwie rzeczy przed rozdziałem
:

1. Jak może wiecie a szczególnie osoby, które czytał ogłoszenie miałam załamanie nerwowe lub psychicznie (jeden pies). Ten rozdział został wymuszony, więc nie zdziwię się jeżeli komuś się nie spodoba.

2. Rozdział z okazji 150 głosów !!!
Chciałabym powiedzieć, że jesteście wielcy. Pewnie to mało do innych książek ale to dla mnie dużo.

A ja już nie przedłużam.

=========================

Kilka godzin wcześniej

Pov's Tony

Przeglądałem całą naszą konwersację z Dzieciakiem. Uwielbiam to dziecko. Na mojej twarzy zawitał uśmiech, gdy dotarłem do wiadomości z rana. Właśnie test ciekawie jak mu poszło. Będę musiał teraz to wszystko sprawdzić!

- Sir, Pani Krwi prosi pana do salonu - odezwała się nagle sztuczna inteligencja.

- Co Nat chce od mnie? - zapytałem sam siebie i udałem się do salonu.

Gdy wszedłem do pokoju, zobaczyłem zdenerwowaną Natashe i resztę.

-Co oni chcą ode mnie znowu - pomyślałem.

- Tony! I jak są jakieś informacje o teście? - zapytała zabójczyni.

- Jeszcze nie. A co? - zapytałem i spojrzałem na Nat - Ale wiem, że Dzieciak dziś pisał test, czyli jego szkoła miała sprawdzian dzisiaj.

- No to sprawdzić do której szkoły chodzi! - powiedział głośniej Bucky.

- Myślisz, że tylko jedna szkoła miała test dzisiaj? Poza tym nie wiem czy zdążył w ogóle na niego. - po tym jak powiedziałem zastanowiłem się. Nie zapytałem go później czy zdążył.

- Czemu myślisz, że nie zdążył? - zapytał Bruce.

- Pisałem z nim rano i wyszło, że go chyba obudziłem a było za jakieś dziesięć może piętnaście minut do ósmej. I zapomniałem go zapytać czy zdążył. - wyjaśniłem reszcie.

- To na co ty czekasz?! - krzyknęła Natasha.

- Nat ma rację, napisz do niego - powiedział łagodnie Pepper.

- No dobrze, spokojnie już to robię.

Grupa bez nazwy

Pan Emotek
Dzieciaku zdążyłeś ?

Pani Nat
I jak tam test ?

Pan Zielony
Młody stresowałeś się?

Pan Robin Hood
Aż tak źle poszło?

Pani Wiedźma
Robin Hood

Pan Robin Hood
No co?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pan Emotek

Pan Emotek
Dzieciaku
Halooo
Dzieciaku

3 dni później

Pan Emotek
Halo
Dzieciaku
Co jest
Halo
Dzieciaku
Żyjesz?
Czemu nie odpisujesz

Pov's Tony

Wrong number kid | Zona_Shreka1 |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz