Jeongin
Duyduklarımla oturduğum yatakta hâlâ ayni şekilde yatarken aklıma gelen şeyle Hyunjine yazdım.
Bu hisle yarına kadar bekleyemezdim, su an o güzel yüzünün her yerini öpüp huzur bulmam susuzluğumu ve onsuzluğumu dudaklarında dindirmem lazımdı.
Numarasını tuşlayıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo Hyun su sizin evin iki üst caddesindeki parka gelebilir misin?"
bir şey mi oldu iyi misin Jeongin endişeli sesi beni gülümsetmisti
"Sen gelebilir misin onu söyle."
gelirim 5dakikaya kalmaz oradayım
"Bekliyorum." elime anahtarlarımı alıp evden çıktım normalde yürüyerek uzatacağım yoku 2dakikada gelmiş ve salıncağa oturmuştum. Çok geçmeden o da göz önüne gelmiş ve yanımda salıncağa oturup bana dönmüştü.
"Jeongin bir şey mi oldu neden çağırdın?"
"Evet oldu jir şey soracağım ve bana dürüst olacaksin söz mü?"
"Söz ama niye anlamadım."
"Beni seviyor musun hayır arkadaş olarak değil." Hafifçe yutkunup dudaklarını kaşıdı, gülümsedim bu haline.
"Nereden çıkardın yok hayır." kafamı iki yana salladım ve çenesinden tutup eğik kafasını yüzümle aynı hizaya getirdim.
"Güzel dudaklarına yalan yakışıyor mu Hyunjin, hm?" baş parmağımla alt dudağını okşadım göz bebekleri titremişti ondaki etkimigormek beni heyecanlandırırken o konuştu.
"Evet yani seviyorum ama sadece arkadas olarak değil yani-" sözünü bitirmeden dudaklarına dudaklarımı bastırıp geri çektim.
"Ben de seni seviyorum güzelim." Gülümsedim gülümsedi bu sefer gülüşünden öptüm sonra gözünün altındaki beni yanaklarını yüzünün her bir santimini sevgimle ve ona olan hasretimlr örttüm bugün o ise kendini tamamen bana bırakmıştı.
Kafasını avcuma doğru yaslamıştı öylece sanki en güzel şey benmişim gibi bana bakıyordu halbuki kendisini görmüyor dünyanın tek güzeli olabilir. Tekrar tebessüm ettim belki de hayatımda ilk defa bu kadar samimi gülüyordum.
Bu sefer o uzandi dudaklarıma öpüştük yarın yokmuşcasına sonra kucağıma çektim Hyunjini boynuna gömdüm burnumu orada nefeslendim, saymayı unuttum dünyayı unuttum orada. Hyun ise burnunu saçlarıma yaslamış derin nefesler alıyor yer yer öpücükler konduruyordu. Elleriyse ensemdeki saçlarımdaydı. Kırılgan bir parçasıymışım gibi yavaş yavaş okşuyordu.
Bu hareketiyle omzuna bir opucuk kondurdum. Hoştu, her haliyle epey güzeldi ve ben bu hoş adamın aynı kendisi gibi içimi de hoş etmesinden çok memnundum.
-17.06.22-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voice record || hyunin √
Fanfictionbir onceki gün geç saatte uyuyan jeongin dersi dinleyemeyecek kadar uykusu olduğunu fark ettiğinde sonradan dersi dinlemek için ses kaydı alır hyunin minific