Capitolul 1

43 3 0
                                    

Baiatul de care m-am indragostit se pare ca e genul de bad boy.Chiar nu pot sa ii spun ca il iubesc.E asa greu,iar daca i-as trimite biletele cu sentimentele mele faţă de el,l-ar rupe imediat.Prietenele mele au incercat sa ii spuna ca il iubesc dar lui nu ii păsa.

La liceu.

Clopoţelul a sunat de iesire.Mergeam pe hol uitandu-ma cu capul in jos.Mi-se parea interesanta gresia de pe jos.Deci mergem pe hol cu,cartile in mana pentru a ma duce la biblioteca.Dar ceva sa intamplat,cineva a dat peste mine iar cartile mele s-au înşirat toate pe jos.Baiatul acela era el.Cu ochi lui albastri si parul acela de blond inchis.O doamne cred ca innebunesc.

K-Scuza-ma.(spun eu extrem de ruşinata si cu o voce joasă)

J-Eu imi cer scuze,imi pare rau ca ti-am dat cartile pe jos.

K-Nu-i nimic,tu poti pleca,le strang eu.

J-Mi-ar face placere sa te ajut.

K-Hmm..mersi.(ce-i din jurul nostru se uitau ca la circ.Desi stateam in mijlocul holului pe jos incercand sa fac obstacole printre picioarele lor pentru a imi lu-a cartile,nu mai imi pasa de nimeni cand eram cu el.

In tot acest timp credeam ca e un fiţos badaran,dar cand il cunosti mai bine incepi sa crezi ca e un badaran generos.

Am dus cartile la biblioteca iar Jhon mi-a spus sa il astept in faţa magazinului din curtea liceului.Spre fericirea mea orele se terminaseră si am facut ce a spus Jhon,m-am dus in fata magazinului.Am asteptat vro 2 minute iar baiatul viselor mele a aparut.

J-Hai cu mine.

K-Nu stai,unde ma duci?(cateodata pun multe intrebari si sunt tare fricoasa)

J-Intr-un loc minunat.

Era asa calm cu mine si nu am avut de ales pentru ca am decis sa merg cu el.Un taxi a venit in fata liceului si am urcat amandoi in el.

Oare unde ma va duce?

Jocul dragostei!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum