Multimedia :Öyküm
********
Saat gece yarısını geçmişti. Herkes çoktan uyumuştu. Ben ise odamda kısık sesle tv izliyordum. Televizyonda Miraç Gürsoy'umuzun dizisi vardı izlemeyip de ne yapacaktım? Tabii izleyeceğim. Annem sürekli odaya gelip "Hadi kızım yat artık yarın internetten izlersin" gibi şeyler söylüyordu. Peki ben umursuyor muydum? Tabii ki hayır.
Annem en sonunda pes edip "Ne halin varsa gör . Sendeki şu Miraç aşkını bir türlü anlayamadım gitti . " diyerek odadan çıktı ve bir daha gelmedi.
Asıl ben onları anlamıyorum neymiş de Wattpad takıntım varmış , neymiş de Miraç' ı fazla abartıyormuşum. Ergen olduğum için böyleymişim ileride bu hallerime gülecekmişim. HAH! Tabi .
Ben ergen değilim siz yaşlısınız. Dimi kankiştolarım?
Dizi bittiğinde yatağıma girdim ve uyudum.
*****
"Öyküüüümmmm"
Sıçrayarak yataktan kaltığımda anneme çok pis bir bakış attım.
"Ne var anneee? " diye bağırdım
"Ne olacak okul var. Hadi hazırlan çabuk servisin gelecek.
Okulların kapanmasına bir hafta kalmıştı. Sınavlar da bitmişti. Ee o zaman niye hala okula gidiyoruz ki?
"Anne son hafta ya bırak da rahatça bir uyuyayım. " diye inledim.
"Olmaz devamsızlık yapma zaten ders görmüyorsunuz Öyküm. Hadi hazırlan kızım işe geç kalacağım şimdi senin yüzünden . Hadi bende hazırlanacağım. " dedi ve öpücük atarak odadan çıktı.
Giysi dolabımın karşısına geçip bir kot şort bir de askılı tişört çıkarıp giydim. Saçlarımı hafif dalga yaparak açık bıraktım .Dudağıma dudak rengi bir Ruj sürdüm. Evet hazırım. Korna sesini duyunca defter kitaplarımı çantama attım ve koşarak aşağı indim.
Servise bindigimde kızgın surat ifadeleriyle karşılaştım. Galiba biraz geç kalmıştım. Çoğunlukla da geç kalıyordum zaten içimden kahkaha attım.
Ellerimi teslim oluyorum der gibi kaldırdım "Özür dilerim" dedim gülümseyerek.
Daha sonra yerime oturdum ve kulaklığımı takıp müzik dinledim. Yine bugün o gerizekalılar topluluğu o okuluma gitmek zorundaydım.Anlaştığım daha doğrusu umursadığım iki arkadaşım -en yakın arkadaşım- vardı. onlarda Çağla'yla Yağız . ikiside çocukluğumdan beri en sevdiğim arkadaşım tek dostumdu diyebiliriz. Yani kardeş de denilebilir.
Diğerleri umrumda değildi aslında biri daha vardı hoşlandığım bir çocuk ama sadece hoşlantı olduğunu düşündüğüm için umursamak istemiyordum
Bence hayatı fazla umursamadan yaşayınca her şey daha güzel olur ve üzülen taraf sen olmazsın bu yüzden en iyisi hiçbir şeyi tınlamamak.
Kulaklığımın teki çıkarılınca uzaylı görmüş gibi baktım çocuğa.
''Geldik.'' dedi gülerek
''Tamam.'' dedim ve elinden kulaklığımı aldım ve servisten hızlıca indim. Sınıfa girip yerime oturduğumda Çağla direkt yanıma geldi.
''Fıstık. Naber ?'' dedi göz kırparak.
''İyi senden.'' dedim dudak bükerek.
''Valla yuvarlanıp gidiyoruz.'' dedi gülerek.
Bende gülerek eşlik ettim.Yağız yanımıza geldi.
''Hayır mı? neye gülüyorsunuz güzellikler? '' dedi gülerek.
''Hiç valla takılıyoruz öyle'' dedim gülümseyerek.
Ardından Hoca içeri girdi ve muhabbet bitti. Herkes ayağa kalktı ama ben kalkmayınca hoca pis pis suratıma baktı.Gözlerini üzerimden ayırmadan ''Oturun'' dedi.
*****
Ders bittiğinde Çağla yanıma geldi "Bugün ne yapacaksın? " dedi.
"Valla bende bilmiyorum öyle dolaşacağım butikler falan. Sen de gelsene? "
"Olur da madıra bir mesaj atayım bir atar yapmasın sonra " dedi telefonu tekrar cebine attı ve sınıftan çıktık.Gördüğümüz her butiğe girdiğimizden dolayı ayağıma kara sular inmişti resmen.
"Ayaklarıma kan gitmiyor galiba Çağlaaa . Ölüyorum Çağlaaa . Yaşayacak mıyım doktooor." diye mızmızlandım Çağla güldü."Daha çok gezeceğimiz yer var Öyküm çabuk yoruldun be ." dedi burnunu kırıştırarak.
"Oha Çağla, yuh Çağla, öl Çağla. Dahası da mı var?"
"Ben şu butiğe giricem." Karşıdaki köprünün yanından aşağıya inen merdivenleri gösterdi " Sen şurdaki bankalardan birine otur ben geliyorum. " dedi.Zafer kazanmış gibi sırıttıktan sonra Çağla ' nın gösterdiği yere gittim.
Merdivenlerden inerken gözüme kestirdiğim banka doğru ilerlerken bir ses duydum "Pşt"
Sesin geldiği yöne baktığımda aman Allah'ım Miraaaççç. Saklandığı yerden eliyle gel işareti yapıyordu. Neyden saklanıyordu ki?Hızlıca yanına gittim "Mira-" . Tam bağırcakken ağzımı eliyle kapattı.
"Senden bir şey isteyebilir miyim? " dedi fısıldayarak.
Ağzım kapalı olduğundan başımı salladım sonra ağzımı kapatan elini işaret ettim 'çek' dermişcesine.
Elini ağzımdan çekti ve isteğini açıklamaya başladı."Paparazziler peşimde. Beni görmemeleri gerekiyor. Bu yüzden öpüşen çiftler gibi davranmamız lazım." Konuşmasını bitirdiğinde ağzım açık kalmıştı .
Istemsiz kaşlarım çatıldı. Kollarımı göğsümde kavuşturdum."Allah Allah!" Dedim fısıldayarak normalde olsa bağırır sokağı ayağa kaldırırdım ama şu an saklandığımız için bunu yapamıyordum.
"Hadi amaa benimle öpüşmek istediğini adım gibi biliyorum. Kızım herkes beni öpmek istiyorken sen bu şansı elde etmişsin daha ne istiyorsun. " dedi .
Gözlerimi kısarak baktım "Senin ego aya ayak basmış be oğlum ne bu havalar böyle . Özgüvenin tam olabilir ama karakterin eksik...-"
Sokağın başında görünen paparazzileri görünce Miraç sözümü bitiremeden dudaklarıma yapıştı. Onu ne kadar ittirmeye çalışsam da yerinden 1 cm bile kıpırdamıyordu. Adeta yere kök salmıştı öküz. Istemsizce öpüşüne karşılık veriyordum.Boşver be kızım yıllardır istediğin bu değil miydi? İşte tadını çıkar.
İçimdeki sürtük iç ses açığa çıkmıştı.
Paparazziler gitmişti galiba.
Görev başarıyla tamamlandı.
Sorun şu ki Miraç hala öpüyordu. Daha sonra olana oldu ve 'Güm! ' Çağla geldi.
"Öykümm? " hızla Miraç ' ı ittim ve Çağla ya nefes nefese bakakaldım...Merhabaaaa ilk kitap yazışım değil ama bu kitapta ayrı bir heyecanlıyım. :) Bismillahirrahmenirahim diyerek ilk bölüme başlayalım. :) Umarım seversiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Önerilere açığım önerilerinizi de dikkate alacağım . :) yeterli oy ve yorum gelince diğer bölüm de gelecek görüşmek üzere kankiletoşkolarım :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYRAN
General FictionMutlaka vardır herkesin sevdiği bir sanatçı. o kişiye verdiğimiz değeri bazen kendimize bile vermiyoruz. Antilere kızıyor daima idolümüzü koruyoruz. Daima bir gün tanışma hayaliyle yaşıyoruz. Şimdi hayal vakti, düşünün; o kendinizden çok sevdiğiniz...