ქუქის პოვ
არა ქუქ რას ბოდავ, ეს ის დღიური ვერ იქნება. ან როგორ იქნება?? ღამის 12 საათი იყო. ყველას ეძინა ჩემს გარდა. ლისას დღიურს ვუყურებდი და ვფიქრობდი. ძალიან გავდა იმ დღიურს რომელიც მე ვაჩუქე დაბადების დღეზე, თანაც ზუსტად იმ დროს როცა 10 წლის გახდა. გადავწყვიტე ლისას დაბადების დღე გამეხსენებინა.
7 წლის წინ. (2015წ. 27 მარტი)
დედა:ქუქ ადექი, ხომ იცი დღეს ლისას დაბადების დღეაა და დაპატიჟებულები ვართ.
ლისა რო გავიგონე ეგრევე წამოვფრინდი საწოლიდან.
მე-კი დეე ვდგები
დედა-ქუქ მოიფიქრე რა უნდა ვუყიდოთ ლისას??
მე-კიი
დედა-კარგი, მაშინ დროზე მიდი მიდი უცებ შეჭამე და წავიდეთ მერე
მე-დეე გზაში მიყიდე რამეე
დედა-კარგი ჰოო
მე და დედა სიხარულით წავედით მაღაზიაში, მოფიქრებული მქონდა რომ ლისასთვის დღიური უნდა მეყიდა. დღიურს ''MY SECRETS'' ეწერა. ვიფიქრე ეს ლისას მოეწონებოდა. დღიურში წერილიც ჩავდე, სადაც ეწერა:
ლისა გილოცავ დაბადების დღეს, ძალიან მიხარია რომ ამ დღეს შენთან ერთად ვიქნები. მერხზე კიდევ ერთი შეტყობინება დაგიტოვე. იმედია ხვალ როცა სკოლაში მოხვალ ნახავ. შენგანაც ველი წერილს...
J.K
მახსოვს ვარდისფერ სასაჩუქრე პარკში ჩავდეთ დღიური. როცა დაბადების დღეზე მივედით, დედამ ჩვენი საჩუქარი სხვა საჩუქრებთან ერთად დადო. ლისას ვუყურებდი ძალიან ბედნიერი იყო. მაგრამ თვალებს სულ აქეთ იქით აცეცებდა. ნეტავ ვის ეძებს თქო ვფიქრობდი ჩემთვის, მერე ერთხელ მეც შემომხედე ისე გამიღიმა რომ ის ღიმილი ახლაც მახსოვს. მეორე დღეს სკოლაში რომ მივედი მერხზე შეტყობინებაც დამხვდა და მერხის ქვეშ წერილიც.
______________________________________________________________
YOU ARE READING
სკოლა💖😻
Short Storyამ ფიკში მთავარი პერსონაჟი იქნება ლისა, რომლისთვისაც სკოლა და მისი პირველი და უკანასკნელი სიყვარულის ნაჩუქარი დღიური ყველაზე მნიშვნელოვანი რამაა.