💜5 თავი💜

80 9 15
                                    

ლისას პოვ

როგორც იქნა ქუქი რაღაცას ამბობდა და მაინცდამაინც ახლა დამირეკა ტელეფონმა. მართლა მაინტერესებდა რა უნდა ეთქვა. ხო ჯისუ იყო.

მე-რა იყო ჯისუ??

ჯისუ-ვაიმე ჯერესერთი სად ხარ გოგო?? მერე მეორე მომოს დავურეკე და არა რა ჩემთანო?? არ მოსულაო და მერე მესამე შენ და ქუქი სახლში მოდით,მეოთხე  ახალი ამბავი გვაქ ჩვენ რა ჯენის ააქ, მეხუთე ბიჭებიც აქ არიან და მეეექვსე შენ და ქუქიმ რაღაცეები იყიდეთ ჩიფსები სასუსნავები და ეგრეე ეხლა ვთიშავ.

მე-მოიცაა 

უკვე გათიშული ქონდა.

ქუქი-ამმ მოხდა რამე??

მე-მაღაზიაში უნდა წავიდე მე და შენ და მერე ჩემთან სახლში, ეხლა არ მკითხო რატოო მეც არ ვიცი ჯისუმ ესე მითხრა.

ქუქი-კარგი წავიდეთ მაშინ

მე-მჰ

წავეთრიეთ მე და ქუქი მაღაზიაში, ის ჩიფსებს არჩევდა მე ტკბილეულს. მერე ჩემთან ერთი ბიჭი მოვიდა.

??-დახმარება ხო არ გჭირდება ლამაზო??

მე-შენი ლამაზები ტყეში დარბიან

??-ოუუ რა უხეში ხარ პატარა

მე-ეიი იდიოტო პატარას მოგცემ მე შენ

??-იდიოტი სულაც არ ვარ პირიქით ძალიან სიმპათიური ვარ

ეს რო მითხრა შევხედე, დამაინტერესა ისეთი დიდი წარმოდგენები ქონდა საკუთარ თავზე რო. შევხედე და 80 წლის ბებერიც კი ამაზე ლამაზი იქნებოდა.

მე-არ დაახვევ??

??-ჯერ არაა

მე-ჯერ არა რას ნიშნავს??

??-იმას ნიშნავს რო სანამ მე რასაც მინდა იმას არ მივიღებ არ წავალ

მერე ავიღე და შოკოლადი შიგ ცხვირ-პირში გავუქანე. თან "არაფერს'' თქო მივაძახე და წამოსვლას ვაპირებდი როცა ხელზე რაღაც ტკივილი ვიგრძენი

მე-ააააუჩჩჩჩ

ძაან დავიყვირე და ქუქი ეგრევე მოვარდა

ქუქი-ლისა რამოხდა?? ხო კარგად ხარ??

მერე ჩემი ხელი დაინახა. აუუ იმ ღორმა დანით გამიჭრაა თურმეე

ქუქი-ვაიმეე ეს ვინ გააკეთაა?? მოიცა დაიცადე ახლავე მოვალ.

მგონი იმ კაცს გაეკიდაა.

მე-ქუქ თავი დაანებე ქურდი, ღორი, დეგენერატი, მათხოვარი, მახინჯი, უნამუსო, უსინდისო, ნაგავი, ამოსაწყვეტი, ამოსაბუგი, გადასაშენებელი, საზიზღარი, დამპალი, ნაძირალა, მიწაში ჩასადები ყოფილა

რაა??? უკვე წასული დამხვდა ქუქი. ხალხი კიდე დებილივით მიყურებდა. ხო აბა რა იქნებოდა. ესე ვილანძღებოდი დაა. ცოტა ხანში ქუქიც მოვიდა მაგარი დაღლილი იყო ხელები კიდე სუ დაწითლებული ქონდა.

ქუქი-აი შენი ჩანთა წაურთმევიაა და

მე-ვაიმე მადლობა მაგრამ შენ ხელი იტკინე?? ჩემ გამოო...

ქუქი-კარგი არაფერია არც მტკივა მარა შენ სისხლი მოგდის. ფული გადავიხადოთ და აფთიაქში გავიაროთ.

მე-არაა კაცოო არა საჭირო არც მე მტკივაა.

ქუქი-მგონი დღეს საკმარისად მოვუშალეთ ერთმანეთს ნერვები და მოდი დღეისთვის საკმარისია კაი?? უბრალოდ დამიჯერე

მე-ხომ კარგი მაშინ

ფული გადავიხადეთ უფრო სწორად ქუქიმ გადიახადა რადგან იმ კაცს ჩემი ფული აუღია, მერე მანქანაში ჩავსხედით ქუქიმ მითხრა აქ დამელოდეო. ჩემი ჩანთა ავიღე, მაინტერესებდა კიდე რა აიღო. ტელეფონსაც გადავიტანდი ოღონც ჩემი დღიური არ აეღო დაა. მადლოა ღმერთს ტელეფონიც და დღიურიც ადგილზე იყო სანამ ქუქი მოვიდოდა გადავწყვიტე  რაღაც ჩამეწერა. 

არსებობენ ადამიანები... უცნაურები... ამპარტავნები... კეთილები... გულცივები... ანდა გულთბილებიც... და არსებობენ ადამიანები...ქუქისნაირები...შეუცნობლები... სხვადასხვა მომენტში სხვადასხვანაირები...


სკოლა💖😻Where stories live. Discover now