(RUMAH BARU)
***Tadaaaaa***ini lah rumah kita yang baru jerit jungkook dengan gembira sambil menarik tangan Sae ron ke dalam rumah baru merka.
Hahaha macam budak budak lah oppa ni kata Sae ron sambil ketawa.Encik Kim gembira melihat anak anak nya gembira.
(DALAM RUMAH)
HUWAAAAA besarnya rumah ni oppa.cantik pulak tu.kata Sae ron kepada Jungkook.
Haish Sae ron ni macam tak tahu pulak kalau JUNGKOOK oppa yang pilih mestilah cantik kata jungkook kepada Sae ron sambil ketawa.hurmm mula lah tu baru puji sikit dah kembang gila kata Sae ron sambil jeling kepada Jungkook.
Hahahahhaha biarlah kata Jungkook sambil jelir lidah pada Sae ron.
Haishhh kamu duaorang ni kan asyik nak bergaduh je.Ade je benda yang tak puas hati.kata En.Kim
Ala appa ni mane ade kitaorang gaduh.Jungkook nak gurau dengan adik kesayangan Jungkook ni je sambil memeluk bahu Sae ron.
Eiiiiiiiiii kesayangan omg plizzzz lah geli Sae ron dengar tau kata Sae ron.Hahaha.dah lah kang tak siap jugak keje appa ni layan kamu duaorang.Cepat tolong appa kemas rumah ni.kata En.Kim
Nae~ appa
(lepas kemas rumah)Arghhhh penatnya keluh Jungkook.
Eii oppa ni baru kemas sikit dah mengeluh tengok Sae ron ni takde pon nak megeluh penat ke ape ke kata Sae ron.Memang lah tak megeluh sebab Sae ron bukan tolong pon jawab Jungkook.
Eh Sae ron tolong lah.TOLONG TENGOK JE HAHAHAHA kata Sae ron.Hah mula lah ni pergaduhan yang tiada perhujungannya.kata En.Kim
Dah dah pegi masuk bilik mandi and turun makan cepat sekarang.tambah En.KimAlright appa jawab Jungkook dan Sae ron.
(DALAM BILIK SAE RON)
((Sae ron POV))
Sae ron duduk di atas katil didalam biliknya yang baru.Dia termenung mengingati perbualan terakhir dia dengan ommanya.
Sae ron kalau omma dah takde kamu jangan nangis tau.omma tak nak kamu nangis pasal omma.omma nak Sae ron jaga diri Sae ron,appa dan jungkook oppa.Omma sayang Sae ron sangat sangat.Sae ron tersedar dari lamunan tadi.
Sae ron kau kena ingat pesan omma.Kau kena kuat Sae ron.mulakan hidup baru.Forget everything.Kata Sae ron didalam hati.((MAKAN MALAM))
huwaaaa appa ke yang masak semua ni?tanya Jungkook
yelah appa lah yang masak.habis kamu ade nampak ke jembalang masak semua ni?kata En.Kim
eiiiii appa ni lawyer buruk pulak dah balas jungkook.eiiii dah lah jom makan.Sae ron dah lapar ni.
okok.jom kata Jungkook.lepas makan malam
hurmmm dah pukul 10 dah ni.pergi naik tido.esok kamu nak sekolah.kate En.Kim
alaaa appa malas lah nak sekolah kat sekolah baru ni dah lah tak ade kawan.keluh Sae ron.
Malas malas habis kalau tak sekolah nanti dah besar Sae ron nak jadi ape?jadi orang gaji? sampuk Jungkook sambil ketawa.eiiiiiii appa dengan jungkook oppa ni same je.dah lah malas nak layan korang.night.kata Sae ron sambil jalan menuju ke bilik nya.
YOU ARE READING
I'M SORRY IF I HURT YOU(malay fanfic)
RandomMengisahkan tentang saeron seorang gadis yang baik,ceria dan cantik.Tetapi semuanya berubah selepas kematian ibunya sebulan lalu akibat kanser peparu yang dihadapi ibunya.Dia tidak dapat menerima hakikat bahawa ibunya telah tiada.Wajahnya yang dulu...