(depan rumah Sae ron)
thanks hantar aku balik kata Sae ron sambil menghulurkan helmet kepunyaan Woohyun.
ok welcome kata woohyun.
ok lah aku masuk dulu eh kata Sae ron elok elok bawa motor tambah Sae ron.
ok.bye balas woohyun(sae ron pov)
aku meletakkan beg aku di atas meja belajarku dan baring di atas katil.
haih bole tahan juga mamat tu muka dah boleh tahan.baik pula tu kata sae ron sambil tersenyum.(woohyun pov)
Omaa woohyun dah balik jerit woohyun sambil mencampakkan beg nya di atas sofa.Haih lambatnya balik harini kata Puan Nam.
Ouh haa tadi woohyun lepak ngan kawan jap jawab woohyun.
Yeke kawan ni ke girlfriend baru ni haa balas Puan Nam.
Arhh mane ade girlfriend lah omma ni jawab woohyun tergagap-gagap.
Ala kamu ni nak tipu dengan omma juga.omma dah jaga kamu dari kecik sampai dah besar panjang ni haa omma tau lah perangai kamu kalau tersenyum sorang-sorang hati tengah berbunga lah tu kan.
Eiiii omma ni ade ade jelah.Omma pakai cantik cantik nak pergi mane ni tanya woohyun.
Ouh omma nak pegi butik kejap.banyak tempahan tak siap lagi sementara omma takde kerja ni omma nak tolong tolong lah kat butik jap kata Puan Nam.
Ouh okay balas woohyun.____________ _______________ ________________
BOSANNNYAA jerit woohyun di dalam bilik nya.
Eiii oppa ni dah kenapa tetiba jerit.tahu tak You jung tengah focus ulang kaji kata You jung.
Eiii You jung ni tak bosan ke asyik asyik belajar sometime kita kena lah enjoy jap balas woohyun.
Enjoy enjoy nanti bila exam tau lah ape makna ENJOY tu kata You jung.
Yelah sorry lah oppa kacau You jung ulang kaji.oppa keluar je lah lagi bagus takde orng nak layan oppa kat rumah ni.
Sokay kalau oppa kacau lagi You jung smackdown oppa.hahaha kata You jung
Eiii badan keding camni ade hati nak smackdown oppa.oppa tolak You jung pakai satu jari confirm You jung dah jatuh tergolek.balas woohyun
Eiiii dah arh malas nak layan oppa ni.You jung masuk bilik dulu eh.bye kata You jung.
Ok You jung ku sayang(jelir lidah)balas Woohyun
_____________ ______________ ________________
(woohyun pov)
-Ambik handphone-To:Sunggyu hyung
Hyung busy tak jom lepak.plizzz bosan lah ( - _- )
(twiit twiit)
From:Sunggyu hyung
Hurmm nak kate busy tak busy.Boleh lah nanti kau menangis terguling guling tak dapat tengok muka hyung ni.
To:Sunggyu hyung
Haish hyung ni.okok.kat tempat biasa pukul 4:00.alright bye.
You Jung oppa keluar dulu tau.You jung nak apa apa tak?kata woohyun
Hurmm tak nak lah oppa balas You jung.
Ok elok elok duduk rumah sorang sorang.kalau ade apa apa call oppa tau.bye kata woohyun
Nae oppa.bye balas You jung
Haa lagi satu jangan lupa kunci pintu n gate pesan woohyun
Yeee.You jung tahu lah.
__________ ___________ ____________ __________(cafe)
(woohyun pov)
Eii mane sunggyu hyung ni janji pukul 4 ni nak dekat pukul 4:30 dah.ni mesti kes tertido ni haish.call tak jawab jawab.Nak ajak sungjong mesti dia sibuk.nak ajak L lagi lah dia tak nak mesti dia sibuk ulang kaji lagipon dah nak dekat exam.Hoya,dongwoo,sungyeol confirm tengah buat taik mata macam sunggyu hyung jugak aishhh bebel woohyun.(Sae ron pov)
Arghhh laparnya!!dahlah takde benda nak makan ni.haihh makan luar je lah kalau macam ni.(Cafe)
(woohyun pov)
Hurm macam kenal je dia.eh jap ni budak baru tu kata woohyun didalam hati lalu pergi ke arah tempat duduk Sae ron.Uii sorang je ke?tanya woohyun
Eh mamat ni lagi kata Sae ron dalam hati.Haah lah sorang je.kenapa kau ade nampak orang lain ke sebelah aku.takut jugak aku kalau kau ada nampak orang lain sebelah aku tapi aku tak boleh nampak balas Sae ron.
Haah aku ade nampak perempuan rambut panjang pakai baju putih kat sebelah kau tadi kah kah kah jawab woohyun.
Oiii mulut kau ni kan.nak ape kau datang kat aku ni tanya Sae ron.
Kau ni kalau ye pon ajak lah aku duduk dulu kata Woohyun.
Ala duduk je lah bukan kena bayar pon balas Sae ron.
Ishhh kau ni menjawab je eh.Ni haa aku datang kat kau sebab aku takde teman yang janji nak teman aku kata Woohyun.
Mana teman yang janji nak teman kau tu tanya Sae ron.
Entah lah dia.Biar je lah dia.Memandangkan kau je yang ade sekarang kat sini ape kata kau je lah jadi pegganti untuk teman aku eh(wink) kata woohyun.
Eiiiii plizzz takde class lah jadi pegganti teman kau tu balas Sae ron.
Jual mahal konon kata Woohyun.
Eiii.Btw aku tak tahu lagi sape name kau?tanya Sae ron
Ouh name aku Nam Woohyun.panggil Woohyun jer ok.
Ok woohyun (hand shake)Kim Sae ron panggil Sae ron je.
YOU ARE READING
I'M SORRY IF I HURT YOU(malay fanfic)
RandomMengisahkan tentang saeron seorang gadis yang baik,ceria dan cantik.Tetapi semuanya berubah selepas kematian ibunya sebulan lalu akibat kanser peparu yang dihadapi ibunya.Dia tidak dapat menerima hakikat bahawa ibunya telah tiada.Wajahnya yang dulu...