Yaz Tatili

107 5 2
                                    

    *hikaye İngilizce'ymiş gibi hayal ederseniz daha anlamlı olur.Yani hikaye İngilizce'den Türkçe'ye çevirilmiş gibi hayal edin*

      (Helin)Yazları çok seviyorum.Geç saatlere kadar oturmak,arkadaş ortamları,tatiller,rahat kıyafetler.Kısacası her şey.
       Bu yaz Kaliforniya'daydım.Tabi bebek bakıcılığı için de gittiğim söylenebilir.Dustin,Lucas,Max,Mike,Will ve Jane'e 'göz kulak' olmak için gelmiştim.

Haziran 18,1984
Arabadan indik ve bavulları Mike'a verdim.Evin kapısını açtım.Max hızla çantasını koltuğa attı ve yukarı kata çıktı.Jane de onun peşinden koştu.Mike bavulları 3. kata çıkardı ve ilk kata geri gelip havuzu hayranlıkla izledi.Will de havuzu izliyordu.Dustin bir kola alıp yanlarına gitti.
Mike:Havuzun büyüklüğüne bakın,Billy ve Heather'ın o cırtlak düdüğü olmadan yüzücez!
Max balkondan konuşmaları duyuyordu.Nefret ile Mike'a baktı.Will Mike'ı dürttü.Mike anlamsız gözlerle Will'e baktı.Will yukarıyı işaret etti.Mike yavaşça kafasını kaldırıp Max ile göz göze geldi.
Mike:Kabul et abinin düdüğü çok kötüydü.
Max:Senin ablanın yüzü de.
Jane güldü.Max göz devirip içeri girdi.Dustin gözlerini kocaman açmıştı.Will'in 'ooo' sesleri duyuluyordu.Mike balkona baka kalmıştı.
Max yanıma geldi.
Max:Helin ben kaykay sürmeye gidiyorum.
Başımı 'tamam' anlamında salladım.Aynı anda yiyecek birleyler hazırlıyordum.Mike sinirlice içeri girdi ve Jane'e dönüp:
Mike:Onunla gitmiyorsun değil mi El?
Jane cevap vermedi ve Max'in peşinden gitti.
Mike:Sikeyi-Pardon Maria.
Gülümsedim ve sofrayı hazırladım.
Tam oturucakken Lucas'ın olmadığını fark ettim.
Dustin'e sordum.Dustin koşturarak arabaya gitti.Lucas gelirken uyuya kalmıştı.Herkes onu unutmuştu.Arabayı kitlemiştim.Elimdeki tabakla arabanın yanına gittim.Dustin bütün sokağın sesini bastırıcak şekilde gülüyordu.Max ve Jane arka sokaktan sesleri duyup gelmişti.Olanları anlayınca birbirlerine baktılar.İki-üç saniye bakıştılar ve kahkaha attılar.Lucas sinirlice arabanın kapısını çarpıp eve girdi.Jane'e ve Max'e baktım ve 2-3 dakika gülme krizine girdik.Eve geri girdik.Dustin telsizle birine ulaşmaya çalışıyordu.Aldırış etmedim ve hep birlikte yemek yedik.
Mike,Will,Lucas ve Dustin yemekten sonra sahile gitmek istedi.Biz de Max,Jane ve ben kaldık.Max,Jane ile daha önce oynadıkları bi oyunu oynamak istedi.İsimler yazıcaktık,şişeyi çevirip gelen isimi Jane güçlerini kullanarak izliycekti.Yüzümü eydim.Bu fikir güzel gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

With Harrington {Stranger things fanfic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin