<1>

2K 149 112
                                    

GAY CLUB
Heeseung-jay-jake

Heeseung
Abi kac gundur evdeyiz bi dısari cikalim gezelim

Jay
Kaç gundur evdeyiz?

Heeseung
8

Jake
Bi de saydin mi sen

Heeseung
Evt why not?
Neyse ben cok sikildim evde gezelom biraz

Jay
Kim sikiyo

Heeseung
Yete be biktim hepinizden
Istemiyorum disari cikmak falan

Jake
Tm askim sakin ol cikariz

Heeseung
Ne zaman baba ne zaman
Mezarda mi

Jay
Pışt
Piknige gidelim mi

Heeseung
Iyy orda bocek mocek var
Ustumuze gelir hep

Jake
Ben seni korurum bi tanem

Jay
Tamam viciklasmayin
Saat iki bucuk gibi bulusalim her zaman ki yerde
Ordan da basar gideriz

Heeseung
Tamamdir


~~~~

Saat çoktan 2 olmuştu bile elimi hızlı tutarak hemen hazırlandım ve son kez aynadan kendime baktım. Hm sanki bişey eksikti?

Hemen odamdan küçük bel çantam aldım ve evden çıktım.

Her zaman ki yere vardığımda jake ve heeseung gelmis flörtleşiyorlardı.

Bi de bunların aralarını ben yapmıştım bir 2-3 ay öncesine kadar birbirilerini tanimiyolardı bile.

Yanlarına gidip "hepsi benim sayemde" demesen olmazdı ve dedim tabikii.

Heeseung sorgular bir sekilde bakarken jake anlamış ve ne boş yapıyosun anlamında kafasını oynatmıştı.

Yarim saat falan sonra piknik yapabilecegimiz güzel ormanlık bir alana gelmistik. Üç beş masa vardı ve çoğu boştu.

Bir tane masaya oturup kurulduk.

Eşyaları poşetten çıkartırken jake birden bağırmaya başladı.

"HEE SALAK MISIN YINE M UNUTTUN BARDAK GETIRMEYI NASIL ICCEZ SIMDI CAYI"

"A unutmuşum dayım doğurdu da"

"Geçen de amcan doğurmuştu diye unutmustun aa be tesaduf"

Onlar minik minik atışırlarken ben aralarında kalmıştım tek sap bendim.

"Jay araada bi tane top vardı onu getiriversene sen" dedi jake ve yerimden kalkıp arabaya yürüdüm.

Giderken karşı masada oturan mavi üstlü çocuk dikkatimi çekti. Tişörtü mavi renk ve resmen güneste parlıyordu. Güzel bir havası vardı.


-----------------------
Selamlar.

Ben bunu yayinlamicaktim ama canim kuzenim cok istedi bu yuzden yayinliyorum.

Konusuda hosuma gitti.

Kuzenlerimle istop oynarken geldi bu fic aklima.

Çok yaraticiyimdir.

picnic ⩩ jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin