<9>

670 75 45
                                    

Jay'den

Dışarısı soğuktu üstüme incecik bir hirka almistim ama fazla etkisi de yoktu.

Suan sunghoon'un arabasina binmis jungwon'un oturdugu siteye gidiyorduk.

Sunoo ve jake baya iyi anlasiyordu ve arabayi öve öve bitirememislerdi.

-

Bir süre sonra won'un oturdugu sitenin önündeydik. Baya gerilmistim ama belli etmemeye calisiyordum.

"Evet tamda tahmim ettigimiz gibi guvenlik var" demisti sunoo.

Hee; "hadi o zaman baslayalim plana yuruyun"

Arabadan çıktık.

Ben guvenligin göremeyecegi bir duvarin arkasina gectim. Sunoo ve niki de guvenligin yanina gitmisti.

Guvenlikle hemen konusmaya baslayip beni goremeyecegi bir yöne çevirmisti.

Güvenlik bana dogru arkasini dönünce hemen siteden içeri sizdim.

O soğukta koşarak A binasının önüne kadar gittim. Içimden 'bunlar sadece jungwon icin' diyip duruyordum.

Binanin kapisindan giremeyecegim icin balkon'dan girmek zorunda kalmistim.

Zar zor da olsa balkondan girmistim ve camdan bakmıştim.

Uyuyordu. Cok tatli gorunuyordu ve rahatini bozmak istemiyordum ama onun icin yapmak zorundaydim.

Cama yavasca tıkladım. Won yatakta kivranmaya baslamisti. Uyandirmak hic istemesemde sonunda tiklata tiklata onu uyandirmistim. Tek korktugum sey ailesinin uyanmasiydi.

Jungwon yataktan kalkarak etrafina bakmaya basladi. Bende son bir kez tiklatarak beni gormesini sagladim.

Cama dogru gedikten sonra;

"Jay ne isin var burda"

"Won sadece seni burdan almaya geldim benimle kaçar misin?"

"Cok isterdim ama nasil olcak o is"

"O is cocuklrda bizi kapida bekliyolar"

"Bide annem var o sorun"

"Zaten ondan kaciyoruz ya"

"Bilemedim"

Biz konusurken won bir yandan cami acmisti.

Elini tutarak konusmaya basladim.

"Bak won butun plan hersey hazir sadece sen kaldin. Arkadaslarinin ve benim uzulmemi mi istiyorsun? Lutfen jungwon sadece benimle gel gidelim bu evden"

Jungwon elimi oksadi ve iceri gecip jarjda olan telefonunu aldi. Üzerine bir hirka aldi ve üstüne gecirdi. Sessizce iceri gidip ayakkabilarini da alip yanima geldi.

"Hadi gidelim o zaman"

"Dur jay bekle" diyip yine odaya girdi v dolaptan bir hirka daha cikartti.

Yanima gelip ustume gecirdi ve söylenmeye basladi.

"Gece gece ustunu ince giymissin olur mu boyle hasta olucaksin jay"

Ellerimizi kenetleyip balkondan asagi inecekken birden jungwon'un odasinin kapisi acildi...





~melody
Yazmaya useniyorum

picnic ⩩ jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin