2

771 64 36
                                    

“Merhaba Potter.. ”

Gözlerimi açtığımda kapkaranlık bir yerde, yine üstünde siyah bir pelerin giyen biri, bana yaklaştı.

“Sen k-kimsin?”

Benim etrafımda dönmeye başladı.

“Bir çok adla tanılırım...”

Hemen önümde durdu.

“Ama Potter... Ben ölümüm.”

Gözlerimi kıstım. Öldüğümün farkındaydım ama niye ölüm hemen  yanımdaydı ki?
Bende kişaşkınlığı fark ettmiş olacak ki,
“Şu an neden senle konuştuğumu düşünüyorsun, basit bir şekilde sen benim ustamsın.”

“Çocuk hikayesi değil miydi, ki o?”

Ölüm kahkaha attı. Kahkaha etrafa yayıldı, vücudum titredi.

“Üç eşyayı topladın, Potter.”

Bir süre sessizce durdu.

“Sana teklifle geldim. Iyi tarafın seni kullandığının farkındasın, bu yüzden senin istediğin gibi hayat yaratman için sana izin vereceğim.”

Hevesle başımı salladım.

“Kendine dikkat et, Potter.”

“Şey, ölüm...”

“Bana Killian diye seslen, fazla zamanımız yok, iyi şanslar Potter!”

Anlıma dokununca her yer karardı.

"Lily, git saklan Harry ile" Lily, hızla bana yaklaştı.

"Hadi ama James! Voldemort kötü biri olduğunu biliyorsun."

"En azından senin kadar değil, Sersemlet!"

Lilyl'e ben, benim odama geldik, gözlerinden yaş akıyordu. "Korkma ufaklık, Voldemort bizi korayacak..." Bana daha sıkı sarıldı. Ve kulağıma rahatlatıcı, o niniyi mırıdandı.

Içeri bir anda sesle doldu. Annem yerdeydi, kanlar içinde. Voldemort ile Dumbledore kavga ediyorlardı.
"Avada kedavra!" Yeşil ışık etrafı aydınlattı. Dumbledore laneti benim üzerime gönderdi, Voldemort’un lanetini...

°°°

Kısa bir bölüm farkındayım ama idare etmeye çalışın, bundan sonra uzun bir yb yazacağım. Kendinize dikkat edin <3

İkinci ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin