1.

35 3 0
                                    

*lauras pov*

"Sasodits, atkal saka lit" es nodomaju, un vienkarshi turpināju stāvēt pie lieveikala pieturas ar saviem tomatu merces un zirnu pilnao maisu. Visa mana kleita bija izmirskusi. Sodien man muguraa bija balta apspileta zida kleitina ar isam piedusknem, brunas zekubikses, mani Vans apavi un mana kosi sarkana, smuka apakshveļa. Viss tas jau bija izmircis, un man bija auksti, es visa drebeju. Pagajusas jau 30 min un mans autobuss vel nav atnacis, laikam bus jaiet ar kajam, ka neka man jaiet tikai kadas 10 min.

*ralfa pov*

Es debos majas no karteja trenina, stipri lija ka jau zinat, tacu man bija lietussargs. Es debos uz pieturu, lai gan man lidz majai kadas 10 min, tacu ara stipri lis, taka kapec gan nepabrakt vienu pieturu un iet majas. Es jau biju pie pieturas lidz pamanu so ciksiti, nabadzite visa izmirkusi, baigi isa tacu lotu smuka. Vina uz mani paskatijas ar jautajosu skatienu, jo es uz vinu visu so laiku lureju, " Ko luri? " vina jautaja, DAMNN ta balss. " tu baigi smuka, " es pie vinas piegaju uzliku uz galvas lietussargu un iegrabos vinas suligajas bilcinas, " ka tevi sauc smukulit " es jautaju...

*lauras pov*
"Ka tevi sauc smukilit " vins jautaja.
Es jutu ka mah piesarksr vaigi..
Vins bija loti izskatigs, plati pleci, gars, piemiliga seja un ta talak...
"Manj sauc Laurina👉👈 un ka tevi skaistulit" es klusi pajautaju, jo kautrejos. "Mani Ralfs," vins teica, skala un pasparliecinata balsi " davaj ejam pie manis, un tu varesi izzut ".
Labs piedavajums tacu es vinu nepazinu "b b bet es tevi nepazistu" es izdvesu. " Nekas maza, es jau nekozu".
"Laikam jau var aizet, kamer drebes zust.." es piekritu, un mes devamies kopa uz vina dzivokli, es vinam sedeju un uz pleciem.....

Turpinajums sekos berni...
Ceru ka patik

Emilija<3

stasts (laura x ralfs)Where stories live. Discover now