2.

29 2 0
                                    

*ralfa pov*

Laura sedeja man uz pleciem un tureja savu timatu merces un zirnu maisu, vina bija viegla ka pūcina, atskiriba no mana brala kurs sver apmeram 100 kg.
" ko sodien dariji, maza " es jautaju, jo starp mums bija iestajies divains klusums. " ehh, biju veikala un sapirkos tomatu merci un... zirnus ja, " vina atbildeja. Man tik LOTI patika vinas balss " ko tu? " vina turpinaja. Nekad meapklusti maza... "biju trenina, neko ipasu var teikt " atbildeju. "Mmmm forsi " vina klusi teica..

*lauras pov*

"Mmmm forsi" es atbildeju..
Pagaja 10 minutes, un mes bijam sasniegusi vina maju, seit dzivo EmIlIja, mana lielaka ienadniece, vina dzivo augseja stava tiesi virs ralfa dzivoklis. Vina ir baiga whore, katru nedelu runa ar citu dzeku, un skola abizo mazus bernus..

*ralfa pov*
Mes bijam pie mana dzivokla durvim, laura velrpjam izmirkusi ka zurka, tacu velrpjam seksiga. FUCK es nodomaju, aizmirsu vinai pateikt ka man ir bralis un vinam ir meitene. Manu brali sauc Raivo, vins ir gars un sver loti daudz, mazliet emo un bienmer velk vienas un tas pasas drebes. Vina meiteni sauc emilija, baigi smuka cikse ari, tacu laurina smukaka. Emiliaj ir gara auguma, un loti horny vislaik. Tapec ari bralim vina patik. "Klaises laura, pirms ejam ieksa tev jazin ka man ir bralis un pie mums sonrid cimeos ir vina meitene " es teicu. Laura uz mirkli paskatijas un tad atbildeja," labi ".
Mes devāmies iekšā...

Vel viena dala gala si tikai tad isa uwu
Ceru ka patik
Emilija<3

stasts (laura x ralfs)Where stories live. Discover now